וואטספ סטיקי
the blog

טיפים בנושא שיפוץ מטבח

מתכננים לעשות Makeover  למטבח? אם כן, כדאי  לכם לחשוב על כל החסרונות שיש במטבח הנוכחי שלכם. שיפוץ מטבחים הוא תהליך שחייב להיות מתוכנן בקפידה על מנת שהתוצאה הסופית תהיה יעילה כמו כן, שהמטבח יחזיק מעמד לפחות 15 שנה לפני שיהיה צורך לבצע פרויקט שיפוץ פעם נוספת. להלן כמה טיפים שיעזרו לכם לפני הזמנת קבלן שיפוצים בתל אביב.

  • שיש – כדאי להזמין שיש שפינותיו אינם מעוגלות. אחרת המים יטפטפו לרצפה בזמן שטיפת הכלים. בחירת השיש הינו קריטי בעת שיפוץ מטבח. כדאי להשקיע בשיש איכותי על מנת שיחזיק שנים רבות.
  • דלתות -  רוצים לחסוך כסף על ארונות? ניתן לשנות את מראה החדר לגמרי עם מחליפים רק את הדלתות. קניית ארונות חדשים יכול להיות תהליך יקר מאוד שיעלה לכם עשרות אלפי שקלים. לעומת זאת, אם תחליפו את הדלתות -  כך תוכלו לחסוך אלפי שקלים ולהקציב אותם לצרכים אחרים.
  • חיפוי זכוכית  - לא מצליחים לבחור קרמיקה למטבח?  קבלני שיפוצים רבים ממליצים על חיפוי זכוכית. חומר זה הקרבה יותר קל לניקוי והוא מוסיף למטבח יופי נדיר שלא רואים בכל דירה.
  • שיפוץ מטבח בפעם אחת -  רצוי לשפץ את המטבח בפעם אחר ולא בשלבים. פערים ארוכים בין שיפוץ לשיפוץ עלולים להוביל לתוצאה סופית שהיא לא אידיאלית ודורשת התאמות נוספות העלולות להגדיל את התקציב.

 

למידע, הזמנת פגישה ללא עלות והתחייבות -  אתם מוזמנים להשאיר פרטים באתר או ליצור קשר עם אלעד כהן, הבעלים של מייקאובר ב- 054-3223773.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל