וואטספ סטיקי
the blog

איך לשדרג את חדר השינה

חדר השינה שלנו הוא הרבה מעבר למקום לישון בו. חדר השינה צופן בתוכו איכויות רבות שכאשר הן לא מתמלאות באופן מיטבי עלולים חיינו להיות חסרי משמעות, רוויי מתח ונטולי שמחה. חדר השינה שלנו הוא המקדש של הבית, המקום שבו אנו מרפים את המתח שנצבר בנו מדי יום, שוקעים אל שינה טובה ומבלים זמן איכות עם עצמנו או עם בן ובת הזוג שלנו. מכל הסיבות הללו חשוב ליצור עבורנו חדר שינה נעים ואטרקטיבי שיהיה נעים לשהות בו בעיקר שיענה על כל הצרכים הנדרשים. לכן כאשר אתם חושבים על שיפוץ דירה, כדאי להשקיע זמן בבחירת רהיטים טובים.

מי שכח את חדר השינה שלנו?

כולנו משקיעים לא מעט משאבים בעיצוב סלון נאה, מטבח מאובזר, חדרי ילדים צבעוניים ונעימים ואפילו בחדרי האמבטיה והשירותים אנחנו משקיעים לא מעט. מול כל ההשקעה הזו בולטת במיוחד היעדר ההשקעה של לא מעט אנשים בעיצוב חדר השינה. ההנחה שזהו חדר פחות חשוב בבית גורמת לכך שהוא הופך למעין מחסן מאולתר, מקום שבו פשוט מונחים רהיטים שונים בלי שום סדר, היגיון או מחשבה והתוצאה היא חלל לא נעים ולא מזמין.

נוחות

מעבר לנושא של הצבעוניות כדאי לחשוב גם על הריהוט. כאשר מדובר על ריהוט לחדר השינה יש חשיבות מיוחדת לא רק למיטה אלא גם למזרון. מיטה היא האמצעי ליצור מראה ייחודי בחלל, אך מזרונים הם הדבר המשמעותי כאשר מדברים על איכות השינה בחדר. מומלץ לבחור מזרון במידת קושי שתתאים לכם ותאפשר לכם להירגע עליו באופן מלא. מומלץ לבחור מזרן של יצרן מוכר שהוא גם בעל תקן ובעל אחריות לכמה שנים לפחות.

איכות ולא כמות

לכאורה ניתן לטעות ולהסיק כי אם אנחנו שוהים מעט זמן בחלל הזה הרי שיש פחות טעם להשקיע בו, אולם כמאמר המשפט איכות חשובה יותר מכמות, חשוב לשים לב לפעולות שאנו עושים בחדר השינה. מחשבה על הפעולות הללו תגביר את ההבנה כי יש צורך לשדרג את החדר שבו אנו שינים ובמעט מחשבה, תשומת לב ויצירתיות נוכל ליצור חלל נעים לשהייה. איכות השינה שלנו היא דבר חשוב שאים להקל בו ראש. שינה לא נכונה ולא טובה משפיעה לרעה על מצב הרוח, על הבריאות שלנו ועל היכולת שלנו להתרכז במטלות שונות.

צבעוניות

השקעה(בזמן תהליך שיפוץ דירה) בעיצוב חלל נעים ונוח לשינה מבטיחה לנו במידה רבה איכות טובה יותר של שינה שתביא לשיפור של ממש באיכות החיים שלנו. עיצוב מחדש של חדר השינה אינו חייב להיות פעולה יקרה מדי. קחו למשל את הצבעוניות בחלל כנושא. בחירה של צבעים רכים תיצור אווירה נעימה בחדר, דבר שיכול להיות מושג על ידי וילון או שטיח או גם וגם. בחירת וילון מחייבת מחשבה על השימושיות שלו וגם על המראה וכיום ניתן למצוא וילונות אטומים במיוחד שיהיו בעלי מראה קליל ויפה גם יחד.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל