וואטספ סטיקי
the blog

שיפוץ עם מעצב פנים

יש אנשים שרק לשמע המילה יפוץ הם מרגישים צמרמורת בגבם. המילה שיפוץ עלולה להוציא אותנו משלוותנו ולא בכדי. שיפוץ דירה בדרך כלל נמשך זמן רב, הרבה מעבר למה ששוער מראש, הוא כרוך בריצה אחר בעלי מקצוע ולעתים קרובות הוא לא ממש שמביע את רצוננו. התחושה עם שיפוצים היא שחסר לנו מישהו שיידע לכוון את הדברים ויידע לאסוף את כל הפעולות הנדרשות החל משלב התכנון והביצוע וכלה בשלבי הסיום של הפרויקט הכה מעייף הזה. למישהו הזה קוראים מעצב פנים.

מה זה בכלל?

עיצוב פנים הוא מקצוע מרתק שבו אדם בעל יכולות ומיומנויות מתאימות מבצע עיצוב וסידור מחדש של כל הבית שלנו. יש מעצבי פנים שבהשכלתם הם גם אדריכלים וכך הם בעצם מאפשרים לכם קבל את כל המידע הטכני ואת המידע העיצובי מאותו בעל מקצוע. שיפוץ הבית בליווי של מעצב בפנים מאפשר לכם למנוע טעויות שלבדכם הייתם עושים ובכך עוסק המאמר הבא. המאמר שלפניכם מסביר מדוע כה חשוב להיעזר במעצב פנים בדרך לבית מעוצב ומשודרג.

איך להפוך חלום למציאות?

מכירים את התחושה שראיתם תמונה בראש, אבל כשניסיתם לצייר אותה על דף זה לא ממש הלך לכם? התחושה הזו יכולה להיות מאד מתסכלת בעיקר כאשר מדובר על הבית שלכם ובייחוד כאשר הציור אינו ציור אלא המראה של הבית אחרי שהקבלן סיים לשפץ אותו. מעצב פנים יסייע לכם לממש את החזון שאתם רוצים ליצור בבית ויידע כיצד ליישמו בפועל. הוא יידע להנחות אתכם בדרך לאווירה הכה מיוחדת שתאם רוצים ליצור בבית ויוכל למנוע מכם לבצע טעויות עקב חוסר ידע או חוסר היכרות עם התחום.

חומרים

מעצב פנים יכול לסייע לכם גם בבחירת החומרים. בניגוד לקבלן שירצה בהכרח לחסוך על חשבון חומרי הבנייה, מעצב הפנים יכול להציע שימוש בחומרים נכונים לטובת ביצוע שיפוץ דירה. זה יכול להיות שימוש בחומרים ירוקים שגם יסייעו לכם לשמור על כדור הארץ וגם יחסכו לכם לא מעט כסף על חימום או על קירור הבית וגם יאפשר בנייה בסטנדרט גבוה יותר. שימוש בחומרי בנייה איכותיים אינו חייב להיות דבר יקר בהכרח, מה שכן יש לדעת ולהכיר את החומרים הקיימים בשוק כדי לבחור את החומרים המתאימים.

חלוקה בין חללים

שימוש בחומרים יכול להיות גם בדגש עיצובי כמובן שבו נעשה שימוש בחומרים ובטקסטורות מעניינות כדי ליצור חלוקה בין שטחים, העדפה של אזורים מסוימים על פני אחרים והבלטה של חלקים מסוימים של הבית. מעבר לחומרים ולתכנית השיפוץ עצמה מעצב יוכל לראות את החזון שלכם מתממש ולהביא אתכם לשם בקלות ובנינוחות. גם אחרי שהשיפוץ יסתיים יכול לסייע לכם המעצב בתכנון נכון של החלל. מדובר בצעד חשוב מאד שיכול להפוך את השיפוץ למוצלח יותר ואפקטיבי הרבה יותר.

כדי למצוא מעצב פנים חשוב לבחור מעצב בעל ניסיון שתתחברו אליו גם ברמה האישית וגם ברמה המקצועית, כך שיוכל להביא אתכם אל התוצאה הרצויה.

המאמר נכתב בשיתוף עם סרג' בן דוד אדריכל – מעצב פנים

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל