וואטספ סטיקי
the blog

קבלן שיפוצים מומלץ במרכז

איך ספק כי הדרך הטובה ביותר לבצע שיפוץ דירה בלב שקט היא פשוט לבחור קבלן שיפוצים מומלץ. וזה מה שרוב האנשים עושים -  בוחרים קבלן מפה לאוזן. אבל לא תמיד שיפוצניק מומלץ מסתבר כמומחה, הרי לאנשים שונים ישנם קריטריונים שונים. במידה ובחרתם לאתר קבלנים ללא עזרה ממכרים, הינה כמה דברים שיעזרו לכם להחליט עם מי כדאי לעבוד.

1) המלצות מהקבלן עצמו – בקשו מהקבלן שיפנה אתכם ללקוחות עבר שלו. אם אתם עושים פרויקט Makeover הקפידו על כך על אחת כמה וכמה. בדקו שלא מדובר בחבריו או קרובי משפחתי. כדאי לקבל הפניות לפחות ל 3 ממליצים.

2) ביקורות באתרים -  קבלן שיפוצים מומלץ יופיע עם המלצות באתרים שונים. בדקו את ההמלצות האלה. סביר להניח שתמצאו גם טובות וגם פחות מחמיאות. כדאי להתעמק בקריאה ולהבדיל בין המלצות אמתיות למפוברקות.

3) בדיקת אתר- שיפוץ דירה מתחיל מבדיקת ביקורות והמלצות בפייסבוק של בעל המקצוע כמו גם באתר שלו. בדקו את הקיר בפייסבוק כדי לראות מה הגולשים חושבים עליו. בדקו שמדובר בפרופילים אמיתיים, שכן קל מאוד לזייף תגובות ברשת.

4 מוניטין -  בדקו גם האם הוא הופיע כמומחה באתרים כלשהם או תכניות טלוויזיה. זוהי סוג של המלצה כי אף תכנית לא תיתן אמון בקבלן חובבן.

 

ניתן לקרוא המלצות אודות חברת מייקרובר כאן. השאירו פרטים באתר או צרו איתנו קשר לקביעת פגישה.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל