וואטספ סטיקי
the blog

שיפוצים בחדר האמבטיה

מתכננים לבצע שיפוץ חדר אמבטיה? רגע לפני שאתם יוצאים לדרך כדאי לברר כמה דברים לגבי קבלן שיפוצים בתל אביב שמתאים לנושא כמו גם אינסטלטור. להלן כמה טיפים שיעזרו לכם לבצע את הפרויקט בצורה טובה ולמזער את הסיכונים.

1. בחירת המומחה הנכון: אינסטלטור כמו גם שיפוצניק הם האנשים שמתמחים בשיפוץ מסוג זה. מה היתרון של האינסטלטור? הוא יכול לחבר את הצנרת בצורה הטובה ביותר. אבל האם הוא מומחה שיפוצים כמו קבלן? לא תמיד. לכן יש לבדוק פרויקטים מעברו אם בחרתם במומחה שרוב הזמן עוסק באינסטלציה.

2. התאמה לתנאי המקום -  מכיוון שהמקום לח, רצוי שיהיה בו חלון גדול לאוורור למניעת היווצרות עובש על המגבות (ניתן ורצוי לרכוש במקביל רדיאטור)  והתחלפות הצבע על הקירות. בחלק מהמקרים שיפוץ חדר אמבטיה כולל הנמחות גבס או בניית קירות גבס. ולכן יש להתאים את סוג הלוחות המתאים ביותר לתנאים.

3. תיאום עם השכנים וניקיון -  במקרים רבים נוצר סכסוך עם השכנים אפילו שהכל מבוצע במסגרת החוק. כשבוע או שבועיים לפני שיפוץ חדר אמבטיה, רצוי לעדכן את השכנים על הרעש ולהבטיח לנקות. למעשה קבלן שיפוצים בתל אביב אמור לנקות אחרי כל פרויקט שהוא עושה בין אם מדובר במייקאובר מלא או שיפוץ קטן.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל