וואטספ סטיקי
the blog

ליווי קבלן שיפוצים המתמחה בבנייה קלה

הרצון להתחדש, לשפר, לעצב מחדש את סביבת המגורים או להפוך סביבת מגורים ישנה ומוזנחת למקום מרהיב ואיכותי יותר, הביא רבים וטובים לפנות לקבלני שיפוצים מתמחים. בעת האחרונה, לאור העלייה במודעות הציבורית ליתרונות של שיטת הבניה הקלה, מסתבר שרבים מחפשים ליווי של קבלן שיפוצים בעל ניסיון והתמחות בשיטה זו.

מכיוון שבניה קלה כמו גם שיפוצים באמצעות שיטת בניה שכזאת אינם דומים לאלה המבוצעים בשיטה הרגילה, חשוב שלא להתפשר. בחירה באיש מקצוע בעל ניסיון, שידוע להפיק את התוצאות הטובות ביותר, היא המומלצת. במקרה הצורך כדאי להתבסס על המלצות, לבדוק פרויקטים קודמים ובקיצור – לעשות שיעורי בית.

מדוע בניה קלה

מי שעדיין לא מכיר, שמע או התנסה, בוודאי שואל את עצמו מדוע לבחור דווקא בשיפוצים על פי השיטה הקלה. ובכן, השיטה הקלה, שמכונה לעיתים גם בניה מתועשת או טרומית, כוללת כמה וכמה שיטות וטכניקות. המשותף לכל הטכניקות הללו הוא:

  • השגת תוצאות מהירות, לעיתים באופן דרסטי.
  • השגת תוצאות איכותיות, בלי שום פשרות.
  • ביצוע נקי, עם פחות לכלוך ופחות רעש.
  • אפשרות לשלב שיטות בניה ושיפוץ שנחשבות לירוקות וידידותיות לאדם ולסביבה.

תוצאות מהירות, באיכות גבוהה

קבלן בניה מתועשת, יכול להבטיח ביצוע מהיר, הרבה יותר מאיש מקצוע מקביל, שעובד בשיטות סטנדרטיות. השיטה הקלה, שנפוצה מאוד בארה"ב ובאירופה, מאפשרת ביצוע של עבודות קטנות וגדולות, לרבות הקמת מבנים מהיסוד ושיפוצים מסיביים.

בזכות אפשרות לתכנון מקדים, גמיש ועל פי דרישה, שמגובה בהזמנת חלקים מוכנים מראש או כאלה שמורכבים במהירות במקום, העבודות מתקדמות במהירות. קבלן מנוסה יכול לספק תוצאות באיכות גבוהה, וגם בקצב שאין שני לו.

פחות לכלוך, פחות רעש

סגנון העבודה הזה איננו רק מהיר ובאיכות גבוהה. מדובר על שיטת עבודה נקיה יותר, עם פחות שימוש במכונות כבדות ורועשות, פחות שימוש ביציקות בטון, פחות צורך בשכבות של מלט.

כדאי לדעת שהעבודות הנקיות, יחסית, העובדה שניתן להתקדם מהר באמצעות צוות עובדים קטן אך מיומן, בלי מפגעי רעש או אבק, מאפשרים מצב ייחודי. בחלק ניכר מעבודות השיפוץ והעיצוב מחדש, שנעשות בשיטות הקלות, ניתן להמשיך להתגורר בבית גם במהלך העבודות עצמן. אין צורך למצוא מקום מגורים חלופי, אין צורך להוציא כסף על שכירות ואין צורך לסבול מאי נוחות.

אפשר גם בירוק

מי ששמע על טכניקות חדשות של בניה ירוקה, שמבוססת על חומרים ושיטות בניה ידידותיות יותר לאדם ולסביבה, יופתע אולי לדעת שיש הרבה מן המשותף בין טכניקות אלה לבין בניה קלה. חלק ניכר מהאלמנטים של בניה קלה מגיעים מוכנים, בדיוק כמו בטכניקות הירוקות. הייצור, שנעשה מבעוד מועד, תחת תנאים אופטימליים, מאפשר הימנעות מבזבוז חומרי גלם, הקטנת השימוש במוצרי אנרגיה ובמקביל גם יצירת מינימום פסולת בניין מזהמת.

 

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל