וואטספ סטיקי
the blog

7 דברים שכדאי לדעת לפני תהליך שיפוץ דירה

 

אם אתם מחפשים קבלן שיפוצים בתל אביב לצורך שיפוץ דירה הידוע גם כפרויקט Makeover, רצוי שתבדקו טוב מול מי אתם עומדים. מכיוון שמדובר בתהליך שאינו עולה גרושים, כל החלטה עלולה להיות ההבדל במוביל לתשלום על אותו דבר אבל בהבדל של מאות אחוזים. הינה עשר דברים שכדאי לדעת לפני שמזמינים מייקואבר לדירה.

  1. כמה זמן ימשך הפרויקט -  אם אתם שוהים מחוץ לבית בזמן השיפוץ, חשוב לדעת כמה זמן ישמך הפרויקט כדי להיות מוכנים לכך תקציבים. הכי אם אתם מתארכים במלון למשל, או יוצאים בזמן הזה לחופשה בחו"ל -  אפשר לומר שזהו חלק מהעלות הכוללת של השיפוץ.
  2. עיצוב פנים מקצועי -  קבלן שיפוצים בתל אביב יכול לכלול בצוותו מעצב פנים מקצועי. יש לבדוק עד כמה הוא באמת איכותי. בצעו עליו בדיקת רגע.
  3. אחריות -  יום לאחר תהליך שיפוצים משהו הקרניז התפרק מהקיר, המדף נפל והצבע התקלף? יש לוודא שהקבלן נותן אחריות מלאה כל כך ושלא יהיה צורך הילות נוספת.
  4. הדמיות  -  ללא הדמיות איכותיות -  את תתנו אור ירוק לתהליך שיפוץ דירה בתל אביב.
  5. עלות  -  יש לקבל את העלות המלאה של הפרויקט עוד לפני תחילתו. קבלני שיפוצים מומלצים הם גם כאלה שיספגו אל עצמם דברים לא צפויים.
  6. יחס איכותי -  חשוב לבדוק במדובר בעל מקצוע אדיב בין עם אתם צריכים עבודות גבס או Makeover.
  7. אבודה בתיאום -  אם ישנם עוד בעלי מקצוע המעורבים בפרויקט מעבר לקבלן, שחוב לבדוק שהם עובדים טוב האחד עם השני ולא יוצרים בעיות בלו"ז הכללי.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל