וואטספ סטיקי
the blog

חידוש מטבח או שיפוץ מטבח

בין אם אתם מתכננים פרויקט Makeover  לבית, או רוצים אך ורק לבצע שיפוץ מטבח, אתם ככל הנראה מתלבטים האם להחליף את כל הארונות המטבח והשיש או פשוט להצביע תהליך של חידוש מטבח. לכל אחד מהתהליכים האלה ישנן יתרונות וחסרונות ולכן אנו כאן בשביל להציג לכם אותם. אם אתם מחפשים קבלן שיפוצים בתל אביב -  אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר גם למטרה זו.

חידוש

  • חסכון כספי – היתרון הגדול ביותר טמון בחסכון כספי. אפשר להחליף את הדלתות ובכל לחסוך אלפי שקלים על החלפת ארונות. מצד שני, עם מצב הארונות לא הכי טוב, הריקבון השתלט על הפינות חשוכות, בסופו דבר אתם דוחים את הבלתי נמנע.

 

  • עבודה זריזה -  תוך כמה שעות ניתן לשנות את צבע המטבח, להחליף ידיות ולתת לבית אווירה חדשה.

 

 

  • קשה להשיג בעל מקצוע לפרויקט  - מדובר בעבודה קטנה שלא תמיד משתלמת למומחי שיפוצים או נגרים. לכן לא כל אחד יסכים לבצע אותה.

 

שיפוץ מטבח

 

  • איכות לאורך זמן -  מטבח צריך להחזיק מעמד לכל הפחות 15 שנה. כך שלא תמיד החלפת דלתות תועיל לכם ויכול להיות שאחרי כמה שנים תאלצו שוב לשלם על שיפוץ מטבח.

 

  • התאמה עיצובית -  כאשר מבצעים חידוש מבטח, במקרים רבים יש צורך להתפשר ביחד לעיצוב הבית בכלל או המטבח בפרט. למשל, כדי לחסך כסף, לא מחליפים את השיש ולכן יכול להיות שצבע הישן שלו לא יתאים לחדש.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל