וואטספ סטיקי
the blog

באיזה כלי עבודה כדאי להשתמש בשיפוץ דירה

בעת האחרונה מסתבר שיותר ויותר אנשים מעדיפים לעשות שיפוץ דירה במקום להסתבך עם רכישה של בית חדש ויקר. לשיפוץ יש תועלות רבות שכן לא צריך לשנות סביבת מגורים, לא צריך להתחיל לחפש בית ולהיכנס להוצאות שקשה לחזותן מראש.

ראוי לציין שכיום, לצד השימוש הניכר בבעלי מקצוע לצרכי שיפוצים שמסייעים גם בהיבט של עיצוב פנים, יש כאלה שבוחרים אחרת. אנשים אלה, שהינם לרוב כאלה שאוהבים "לעבוד עם הידיים" בוחרים לעשות חלק מהשיפוצים בעצמם. נדגיש, שכאשר לא מדובר על אדם בעל ניסיון וידיים טובות, לא כדאי להתחיל בשיפוצים נרחבים ללא עזרה. מה שכן, בהחלט ניתן לעשות שיפוצים קלים ותיקונים באמצעות מגוון של כלי עבודה איכותיים.

בשורות הבאות נראה באילו כלים שונים מקובל ורצוי לעשות שימוש במהלך ביצוע עבודות שונות של שיפוצים.

כלי עבודה איכותיים חובה

לפני שנפרט סוגים שונים של כלי עבודה ונספר גם למה הם מיועדים, נדגיש שתמיד עדיף לבחור בכלים איכותיים, של יצרנים מובילים. במיוחד הדברים אמורים כאשר מדובר על כלים מכאניים וחשמליים אך הדבר נכון גם כאשר מדובר על כלים שנחשבים לפשוטים.

כלים איכותיים יסייעו להגיע לתוצאות טובות יותר, עם פחות סכנות לתקלות, חוסר הצלחה ואף פציעה.

כלים לכל מטרה

כלי עבודה שחשוב להכיר בהקשר של ביצוע שיפוצים, קלים או מורכבים הם כדלהלן:

  • המקדחה – זהו כלי חשוב ובסיסי שמטרתו לקדוח בתוך קירות מסוגים שונים. יש לציין שדגמים שונים נבדלים אלה מאלה במהירות העבודה וביכולת החדירה. נוסיף ונאמר שלצורך קדיחות שונות יש לעשות שימוש בראשים שונים. כאשר צפויה עבודה גדולה של שיפוץ, יש לבחור בדגם חזק, בעל כוח רב.
  • מברגים ומברגות – חשוב להחזיק סט של מברגים בגדלים שונים, לצורך פתיחה וחיזוק של ברגים מסוגים שונים. מומלץ לרכוש גם מברגה חשמלית לצורך עבודה קלה ומהירה יותר. יש דגמים של מברגות שהן גם מקדחות אך אנו סבורים שעדיף להחזיק בשני כלים נפרדים שיהיו לרוב באיכות גבוהה יותר.
  • פטישים – סוגים שונים של פטישים מיועדים למטרות שונות. יש דגמים קטנים וגדולים, מתכתיים או כאלה שכוללים ראש דמוי גומי ומיועדים למנוע נזק. ישנם פטישים גדולים וכבדים במיוחד שמיועדים לשבירת קירות ולפעולות הריסה אחרות וכן דגמים מכאניים המכונים פטישונים.
  • מפתח צינורות – נדרש מפתח איכותי כאשר השיפוץ צפוי לכלול גם היבטים של אינסטלציה, החלפת ברזים, החלפה ותיקונים בצנרת מים או ביוב, שיפוץ כיורים בחדר האמבטיה או במטבח וכן הלאה.
  • כלי עזר חשובים – לא רק כלי עבודה מהסוגים שהזכרנו חשוב שיהיו. יש לוודא את הימצאותם של סולם מתאים, מסורים, סרטי מדידה, חומרי איטום ושפכטל, סילר, מברשות צביעה ורולרים, ברגים, אומים, פלאיירים, דיבלים ומפתחות פטנט וכמובן – ארגז כלים ראוי לשמו. בנוסף, עדיף לדאוג מראש גם לבגדי עבודה טובים וכן לנעלי הגנה.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל