וואטספ סטיקי
the blog

למה כדאי חלון בלגי?

מסיימים לבנות בית חדש והגעתם לשלב העיצוב שלו? משפצים את הבית ורוצים לעשות בו כמה שינויים גדולים? מצוין! אין כמו בית חדש או בית ישן ששופץ, ומראה חדש ומיוחד תמיד עושה טוב על הלב בעיקר אם אנו הולכים עכשיו לעצב אותו בדיוק כמו שאנו רוצים. שיפוץ דירה ועיצוב בית הם נושאים המצריכים הקדשת מחשבה מקדימה, ולא לכל אחד מתאים להתעסק עם זה בעצמו ויש כאלו המעדיפים לשכור את שירותיה של מעצבת פנים שתיתן להם רעיונות. אם אתם מאלו שמעדיפים לבד אתם חייבים לתת דגש גם על החלונות והיום חלון בלגי הוא המילה האחרונה.

מהו החלון?

מייצרים חלו זה בעזרת אלומיניום בלגי, וכשמו כן הוא – חלון אשר בתחילה יוצר בבלגיה ומשם הוא משווק לכל העולם המערבי. היתרון העיקרי של חלון כזה שהינו מאלומיניום הוא האטימות שלו, וכך גם בחורף סוער במיוחד אנו יכולים להיות רגועים שהמים לא יחדרו אלינו והבית לא יירטב. יתרון נוסף של חלון בלגי הוא שמשחק העיצובים בו הוא אין סופי, וניתן להוסיף לו עיטורים שונים על הזכוכית או מסביב לה, וכל מה שצריך פה הוא דמיון ואיש מקצוע טוב שיידע לתרגם את החלומות שלנו לעיצוב מרהיב ויפה שנוכל להתגאות בו.

בטיחות

כולנו שומעים אחת לכמה זמן על אסון כלשהוא הקשור לחלונות, אסון שמתרחש בגלל משחק של ילדים ליד חלון כזה מזכוכית מה שגורם לזכוכית להתנפץ ולפגוע במי שנמצא לידה. חלון שמיוצר על ידי אלומיניום בלגי נחשב לחלון חזק ובעיקר בטיחותי כך שאנו יכולים להיות רגועים אם הילדים שלנו משחקים לידו [כמובן שעלינו לשמור עליהם עד כמה שניתן שלא יפגעו בחלון כי גם יש גבול לעמידות שלו] חלון כזה לא חייב להיות רק חלון קטן אלא גם דלת המובילה לחצר יכולה להיות עם חלון כזה, דלת שממנה רואים את הנוף אשר נשקף מחוץ לבית.

איפה מזמינים

מכיוון שהחלונות הללו הפכו ליותר ויותר פופולאריים בשנים האחרונות ישנם גם לא מעט אנשי מקצוע אשר מספקים את החלונות הללו בעיצוב אישי, כמו גם כמובן הרכבה של החלון אצלנו בבית. אם יש לנו המלצה על מישהו טוב, המלצה שאנו מקבלים על ידי מישהו שאנו סומכים על דעתו מה טוב. אם אין לנו המלצה כזו נהיה חייבים ללכת ולשוטט בעסקים הרלוונטיים, ולקבל דוגמאות והצעות מחיר שונות.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל