וואטספ סטיקי
the blog

שיפוץ מטבחים ומבנה המטבח המודרני ועיצובו

המטבח המודרני יהיה בדרך כלל בעל מבנה רחב, ארונות המטבח יהיו בעלי מבנה רחב, הכיורים יהיו רחבים, וגם המגירות יהיו רחבות. פתיחת הארונות תהיה כלפיי מעלה ולא בדרך הרגילה ולארונות המטבח תהיה מסגרת אלומיניום , או נגיעות בגווני 'ברזל' על מנת להבליט את תחושת המודרניות. היום נסביר על שיפוץ מטבחים בסיגנון המודרני.

באופן כללי, שיפוץ מטבחים ובמיוחד בסיגנון המודרני הוא תהליך, תהליך הדורש השראה ואלמנטים עיצוביים עליהם נתבסס. כך לדוגמא האי או פינת האירוח והאוכל המודרניות שבהם נוכל להתאים כיסאות של בר, שיש בגוון אחיד יתרום לנו גם כן, ובכלל גוונים אחידים וחדים יתאימו מאוד. העיקרון הוא שלכל מתחם יש את החוקים שלו בהתאם לעולם העיצוב המודרני.

המטבחים המודרניים יהיו עשויים מחומרים איכותיים וחזקים כגון: גרניט, נירוסטה, אבנים מינראליות וזכוכית. המטבח המודרני הוא בעל מראה "הייטקי" וחדשני , הוא משדר קידמה ויוקרה, מראהו בולט והוא בדרך כלל בעל צבע מבריק אשר מבליט את מראהו הייחודי.

שיפוץ מטבחים מודרני - עיצוב ההייטק

על מנת לשמור על האופי והייחוד במטבח המודרני, יש להתאים את המראה של המכשירים החשמליים במטבח לעיצובו, לבחור תנור, כיריים, מיקרוגל, קולט אדים, טוחן אשפה, מקרר ועוד, בעיצוב שיתאים למטבח.

האלמנטים העיקריים במטבחים מודרניים

רוב המטבחים כיום בנויים בצורה של "אי" שזהו מבנה נוח מאוד וזאת מאחר שהוא מתאים לחללים גדולים ונרחבים וגם לחדרים קטנים וצפופים. מבנה ה"אי" יעיל גם מפני שהוא מספק משטח עבודה נוסף וזה נוח מאוד במקרה שישנם מספר אנשים שעובדים במטבח בו זמנית. מבנה ה"אי" תורם רבות לחדרים צפופים מפני שהוא מספק עוד שטח אחסון לדברים במטבח.

נסכם לכם קצת

טיפ מעניין: המטבחים המודרניים שמים דגש רב על פרקטיות ויעילות ועוזרים לנצל את החלל בצורה הטובה והנוחה ביותר, ומספקים איכות ועיצוב חדשני, לצד פרקטיות ונוחות.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל