וואטספ סטיקי
the blog

ניקיון אחרי שיפוץ – מדוע כדאי להעזר בחברת ניקיון מקצועית?

אז סיימתם את השיפוץ הגדול בבית שלכם, שיפוץ דירה שחלמתם עליו זמן רב והשקעתם בו סכומים גבוהים במיוחד. אם ציפיתם שמיד הבית שלכם יראה כמו בסרטים או כאילו הוא יצא מקטלוג, יש עוד משוכה קטנה אותה אתם תצטרכו לעבור – הניקיון של הבית אחרי השיפוץ. בדרך כלל בתים לאחר שיפוץ אפופים אבק מכל הקדיחות בקירות, יש בהם רצפות מלוכלכות בשאריות של צבע אותו קשה מאוד להסיר וכמו כן לרוב השיפוצניקים הם לא העם הכי נקי שקיים והם משאירים הרבה לכלוך. ניקיון של הבית לבד עלול לקחת זמן רב שבו תשקיעו המון עצבים ופשוט חבל עליהם. במצבים כאלה, ובמיוחד אחרי שיפוץ, מומלץ להזמין חברת ניקיון אחרי שיפוץ שזו עבודתה שתעשה את הניקיון אותו אתם צריכים בעבורכם תמורת סכום סמלי. כך תחסכו המון כאב ראש, עצבים, זמן ובעיקר תיכנסו לבית כמו מלכים כשהוא נקי ומצוחצח אחרי שיפוץ שנועד שתרגישו בו כמו מלכים. אז אם ככה, מה חשוב לבדוק אצל חברות ניקיון שלאחר שיפוץ? למה לשים לב? וממה להיזהר?

קצת על ענף הניקיון וחברות הניקיון

קיימות אינספור חברות ניקיון שמתחייבות לנקות את הבית ולהותיר אותו ללא רבב, לא חשוב כמה השיפוץ לכלך, והסיבה לכך היא שכל אחד שרוכש מטאטא ודלי מכריז על עצמו כעל בעלים של חברת ניקיון מקצועית. אך זהו ענף רווי בחובבנים ויש למצוא בעלי מקצוע מקצועיים באמת שיבצעו את העבודות הקשות. לכן יש לשים לב לטיפים החשובים שמופיעים להלן. שימוש בציוד לא מקצועי ועבודה ללא ניסיון עלולה לפגוע בדירה שעליה השקעתם כל כך הרבה. אם החומרים שישתמשו בהם יתבררו כלא טובים או שהעבודה תעשה בצורה קלוקלת הדבר יותיר את אותותיו של הברזים, הרצפות ופשוט חבל. בחרו חברת ניקיון מקצועית.

 

למה יש לשים לב בבחירת חברת ניקיון אחרי שיפוץ?

-ניסיון והמלצות: שימו לב שחברת הניקיון שבחרתם תהיה בעלת ניסיון רב. איך תדעו זאת? ראשית תוכלו לשאול ולוודא על ידי בירורים נוספים אודות החברה מרחבי האינטרנט או מהתרשמות מחוות דעת. איך החברה ביצעה את עבודתה? האם הבית באמת היה נקי אפילו אחרי שיפוץ? האם מי שקיבל שירות מהחברה נהנה ממנה או לא וכדומה. נסו להגיע לחברת ניקיון דרך המלצות מפה לאוזן ולא דווקא דרך שיטוט באינטרנט. כך תוכלו להיות בטוחים במאה אחוז שמדובר על המלצות אמיתיות.

-מה אתם מקבלים מחברת הניקיון? חברות ניקיון רבות מציעות לא רק ניקיון כללי אלא גם שירותים אקסטרה. בדקו האם חברת הניקיון נותנת לכם שירות של פוליש לרצפה, מריחת סילר או וקס על הרצפה, ניקיון ארונות מטבח, ליטוש מרצפות ועוד..

-מחירים לניקיון אחרי שיפוץ: חברת ניקיון הוגנת תגבה מחירים הוגנים, אך עם זאת ישנן חברות ניקיון שיגבו מחירים זולים בטרם הגעתם אליכם ולאחר מכן כשהם יגיעו המחירים יזנקו וזאת כשהם אצלכם. זו תופעה ידועה וחשוב שתדעו להיזהר ממנה. בחרו חברת ניקיון שתתחייב לכם על המחיר ותפרט לכם בדיוק מה הוא כולל ללא הפתעות.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל