וואטספ סטיקי
the blog

מקלחונים מעוצבים לחדר מקלחת ייחודי

מקלחונים מעוצבים לחדר מקלחת ייחודי

חדר המקלחת הינו בין החדרים המשפיעים ביותר על עיצוב הבית. בשל היותו חדר מצופה ברובו קרמיקה, העיצוב המשתווה לו הינו יוקרתי ומהודר. על מנת להשלים את חווית הרחצה האיכותית והאינטימית, יש לבחור מקלחון תואם – הן מבחינת האיכות והן מבחינת המראה.

יותר ויותר בוחרים בעיצוב אישי עיצוב אישי

ככל שיותר ויותר בעלי בתים בוחרים לרהט ולעצב את חללי הפנים בבית שלהם בהשקעה מרובה, כך הלגיטימציה לייצור רהיטים איכותיים ומעוצבים באופן אישי הולכת ועולה. כיום, עיצוב מטבח אינו מבוסס אך ורק על תבניות מקובעות, אלא מאפשר לכל אדם באשר הוא לעצב את ביתו הפרטי בהתאם לצרכיו הייחודיים. ישנו מגוון אצום של אפשרויות לעיצוב מקלחונים מעוצבים יפהפיים וייחודיים לפי בקשת דיירי הבית – בעיצובים אשר ייחדו את הבית מכל עיצוב אחר.

 

מקלחונים מעוצבים במפרט טכני מעוצב

את מגוון המקלונים המיוצרים כיום ניתן לבחור ולעצב באופן המתאים אישית לדיירי הבית. באופן זה המקלחון הופך להרבה יותר מרק מקלחת. עיצוב נכון של המקלחון מבטיח הנאה ממושכת ומראה מרשים, חווית רחצה ייחודית ואינטימיות מהנה.המקלחונים המעוצבים מגיעים עם פינת ישיבה לפי הזמנה של הלקוח וכמו כן יכולים להגיע עם ג'קוזי או פינת מסג' ומגוון מפרטים טכניים נוספים וייחודיים אשר יבטיחו את העיצוב המרשים ביותר.

למידע נוסף על מקלחונים מעוצבים: 

חומרי גלם מגוונים

מקלחונים מעוצבים כיום כבר מזמן אינם מוגבלים בחומר גלם אחד ולמעשה ניתן לעצב מגוון עצום של מקלחונים מעוצבים איכותיים מסוגים שונים. ביניהם, מקלחונים העשויים אלומיניום ומקלחונים העשויים זכוכית וכמו כן מגוון זכוכיות ההופכות את המקלחון עצמו לבעל עיצוב ייחודי. אלו יכולות להיות זכוכית לבנה או בצבע חלבי, זכוכית חלביות בצבעים או גוונים עדינים המשולבים בתאורה איכותית ועוד. הזכוכיות בעיצובים השונים מאפשרות בחירה מתוך מגוון עצום של סגנונות ואפיון ייחודי של הבית.

מיקום המקלחון

גם מיקום המקלחון משפיע רבות על העיצוב בחדר המקלחת ולכן בחירת מיקום המקלחון צריכה להתבצע בסיוע של איש מקצוע ובליווי מעצב פנים. מקלחונים הממוקמים במרכז יתפסו יותר תשומת לב ואילו מקלחונים פינתיים יותירו הרבה יותר מקום לאלמנטים אחרים. כך או כך חשוב ביותר לשים לב לכיוון פתיחת הדלת וכן לשקול היטב את הבחירה בין דלת הזזה לבין דלת פתיחה חיצונית רו פנימית.

עיצובים מיוחדים

בשל הקידמה והטכנולוגיה בתחום כיום ניתן למצוא מגוון עיצובים ייחודיים של מקלחות המוזמנים באופן אישי עבור הלקוח באשר הוא.  

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל