וואטספ סטיקי
the blog

משפצים את הבית? הזדמנות מצוינת לעיצוב מחדש של הגינה

בשנים האחרונות ניתנת חשיבות מרבית לעיצוב הגינה, ולא בלי סיבה. הגינה זוכה לקבל את כל תשומת הלב של האורחים כאשר היא מעוצבת בסטנדרטים גבוהים. אין ספק כי הגינה מעניקה לבית חיים וטבע, צבעוניות והעשרה אין קץ. בחירה נכונה של צמחים לגינה ועיצוב תואם את עיצוב הבית הינן פעולות ההופכות את הבית ליצירת אומנות שלמה. עם שיפוץ דירה או הבית עולים לא מעט גורמים שלא קיבלו תשומת לב עד כה. הגינה היא אחת מהם.

תהליך מבורך הזוכה ללא מעט יתרונות על פני עיצוב בית ללא עיצוב הגינה או עיצוב הגינה בנפרד. ליתרונות הללו, הנולדים משילוב עיצוב הבית בתהליך עיצוב הגינה, ישנם כמה מקורות.

פתיחת תשתיות

בשיפוץ הבית נפתחות התשתיות המרכזיות והבסיסיות ביותר של הבניין. במהלך השיפוץ נפתחות למעשה מערכות כגון מערכות ביוב וחשמל, כבלים ואינטרנט ועוד. בשיפוץ הגינה יהיה צורך הרים את כל הרצפה ולחדש את כל המערכות גם הן. תוך כדי שיפוצים כלליים בבית ניתן להגיע לתוצאות מרשימות ביותר הן בעיצוב הגינה. במקום להכפיל את התהליכים והעלויות, תוך עיצוב הגינה במהלך עיצוב הבית ניתן ליצור תוצאות מדהימות.

 

 

שילוב עיצוב הבית בעיצוב הגינה מאפשר הוצאת צינורות מים רצויים למזרקות או להשקיה חדשה, פיתוח מערכת החשמל והוצאת קווים חדשים לנורות שימוקמו בפינות שונות של הגינה ועוד.  כמו כן, על מנת להעביר קווי תקשורת שונים לאינטרנט או פלאפון רצוי לתכנן זאת מראש ולשלב בתהליך עיצוב הבית והגינה.

התאמה סגנונית

אין ספק כי שילוב של תהליך עיצוב הבית בעיצוב הגינה יכול לתרום רבות ליציאת ההרמוניה בעיצוב הכללי. במקום לקחת מידות, לחפש דגמים תואמים ולהתרוצץ בין חנויות שונות, עיצוב מסונכרן של הגינה והבית חוסך לא מעט עלויות ומבטיח הגעה לתוצאה הרבה יותר מרשימה תודות להרמוניה הכללית וליכולת להתאים את סגנון הבית לסגנון הגינה.

 

 

התאמה מרחבית

בעיצוב הבית פעמים רבות גולשים החוצה אל תוך הגינה, מקימים יחידת דיור נפרדת, מפרקים קירות או באופן כללי – משנים את הרכב הבית. תודות לשילוב בין שיפוץ הבית לשיפוץ הגינה ניתן ליצור את ההתאמה המקסימלית בין שטחי הבית לשטחי הגינה ולבחור כמה מרחב להעניק לגינה וכמה מהמרחב להעניק לבניית שטחים סגורים נוספים. תהליכים אלו מתרחשים הרבה יותר בקלות כאשר הם מסונכרנים עם עיצוב הבית.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל