וואטספ סטיקי
the blog

עיצוב בתים מודרניים

לא מספיק בית שנראה רק יפה מבחוץ, אל גם חשוב מאוד מה קורה בפנים בין כותלי הבית. כיוון שרובינו ללא תואר בעיצוב ולא פעם חסרי טעם מסוים, כיוון שהרבה פעמים יש לנו רעיון עיצובי אך אינינו יודעים כיצד ניתן לתת לו ביטוי מעשי, טוב לדעת שכיום ניתן להיעזר בשירות מקצועי עבור עיצוב פנים- במיוחד עבור בתים מודרניים. עיצוב בתים מודרניים הינה קטגוריה בפני עצמה, והיא ללא ספק תהיה שונה מאשר עיצוב של בתים בעלי מראה כפרי. לכן כדאי לקחת זאת בחשבון לקראת תהליך שיפוץ דירה.

עיצוב מודרני

מהו בית מודרני? ובכן בית כזה יהיה מקום בו ישלטו קווים נקיים, בו יעשה משחק חכם בין טקסטורות של חומרים, בו הצבע הלבן ישלוט תוך כדי משחק עם נגיעות אפורות, בו ישולבו הנמכת תקרות גבס ואף יוכנו נישות עבור מוצרי אומנות כאשר תאורת לד איכותית תאיר אותם באופן נקודתי ועוד. כך שניתן למצוא מגוון פרמטרים שמגדירים מהו עיצוב מודרני, אך אין זה אומר שניתן להכליל כל פרמטר על כל בית, והגדולה של מעצב זה לחוש את אופי הלקוח, לקבל ממנו דגשים ואף להבין את אופי ההתנהלות שלו.

לשילובים ואופציות

על מנת להצליח במשימה, על מנת לעצב את הבית ברוח התקופה המודרנית, יש להישאר מעודכנים בכול החידושים בתחום. כך שיש להכיר את מגוון החומרים שמיועדים עבור חיפוי, להכיר את סוגי הקרמיקה ולהבין את ההבדלים שבין הסוגים, להכיר חברות שמייצרות ריהוט מסוגנן, להתעדכן לגבי השילובים שהולכים כיום חזק בשוק וכדומה, כיוון שרק כך כאשר מגיעים אל בית הלקוח, ניתן יהיה להציע אופציות רלוונטיות ולא לפספס אופציות חדשות שעשויות למנף את מראה הבית.

ייחודיות ונקודת השקה

יש לקחת בחשבון שעיצוב של חדר שינה יהיה שונה מעיצוב הסלון ועיצוב הסלון יהיה שונה מעיצוב המטבח, וזאת כיוון שלכול טריטוריה אמורה להיות האווירה שלה, אך יחד עם זאת יש לדעת כיצד לקשור את הכול ביחד לידי קו אחיד שמקשר בין כל החדרים, וזאת הגדולה של עיצוב נכון.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל