וואטספ סטיקי
the blog

שיפוצים בפתח תקווה והסביבה

קבלן שיפוצים בפתח תקווה מוזמן למקרים שונים כמו שיפוץ חדר אמבטיה, Makeover עבודות גבס ועוד. על מנת לקבל את השירות הטוב ביותר, מומלץ לצפות בתכנות שיפוצים שונות כמו אקסטרים מייקאובר. שם ניתן לקבל רעיונות עיצוביים שמעולם לא חשבתם עליהם. רעיונות שיכולים לשנות את כל מראה הבית בצורה קיצונית לטובה ולשימוש נוח יותר. להלן כמה עצות שיעזרו לכם לתכנן שיפוץ דירה בצורה טובה יותר.

תכנון מסודר

רצוי לבצע רשימה שיורדת בסדר החשיבות של הדברים החיוניים לשיפוץ. כל תוכלו איך לחלק את התקציב מצד אחד בצורה מאוזנת ובצד שני איפה אין ברירה אלה להשקיע קצת יותר. כאשר מדובר בנושא שיפוץ מטבח, הסכומים שם יכולים להיות מאוד גבוהים. לכן חשוב למצוא קבלן שיפוצים בפתח תקווה אשר עבד עם מעצב פנים שימצא לכם פתרונות במחיר סביר ומבלי יותר מידי פשרות.

לו"ז

חשוב מאוד לבצע תכנון תקציבי לפרויקט אך יחד עם זאת גם לבנות לו"ז מסודר. מדוע? כי כך תצליחו לחסוך כסף. כאשר שיפוצניק עובד ללא לו"ז הוא לא מרגיש מחוייב לסיים את הפרויקט כמה שיותר מהר, במיוחד בחורף כאשר יש הזמנות מעטות. לכן חשוב שהוא יתחייב ללוז. כך תדעו כמה ימים תאלצו לישון בדירה אחרת. כך הוא יסיים את הפרויקט בזמן.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל