וואטספ סטיקי
the blog

למה לשים לב בבחירת קבלני שיפוצים

אין לבחור בין מגוון קבלני שיפוצים

בין אם אתם זקוקים לשיפוץ קל הכולל עבודות גבס או גלריות ברזל, חשוב להשקיע זמן באיתור קבלני שיפוצים אמינים. לא כל שיפוצניק מסוגל לקחת על עצמו פרויקט שיראה גם יפה וגם יעיל. לא רק לוותק ולניסיון ישנה חשיבות רבה אלא גם למה שאתם אמורים לקבל מהם ביחס לתקציב שלכם. ישנם כאלה שרק ירצו אתה כסף שלכם ויתנו את המינימום בעוד שאחרים יספקו לכם דרכים מוזלות לקבל מוצר מלבי להתפשר יותר מידי על איכות. שיפוץ דירה הוא נושא שחייב להיות מבוסס על יצירתיות.

אז איך בוחרים קבלן שיפוצים?

יש לבדוק את תחום המומחיות שלו. יש כאלה שטובים יותר בפרויקטים של Makeover בעוד שאחרים הרבה יותר מוצלחים בכל אשר נוגע לעבודות ממוקדות למגזר הפרטי. בשיחת הטלפון עליכם לשאור מי הם 2-3 הלקוחות האחרונים שהם עבדו מולם, לבדוק את גלריית העבודות באתר כך להבין מול מי הם בדוק מנוסים יותר. כמובן שיתכן מאוד שתהיה להם מומחיות יותר מאצל קהל יעד אחד.

מייקאובר לדירה

אין זה משנה אם אתם מחפשים קבלן שיפוצים בפתח תקווה, תל אביב או בכל עיר אחרת. רצוי למצוא אחד שהוא יהיה מנהל עבודה כאשר אתם עושים שיפוצים כלליים לדירה. עליו לנהל את העיצוב, ניהול בעלי המקצוע ובמידת האפשר גם את רכישת חומרי הגלם. רק שימו לב שהוא לא גובה מכם מחירים כפולים. כלומר קונה משהו ב 100 שקל ודורש מכם 200 שקל. זה קרה לא אחת ולא תמיד הלקוחות טורחים לבדוק זאת.

אחריות ולו"ז עבודה מסודר

כאשר אתם בוחרים קבלני שיפוצים, רצוי לתת עדיפות לכאלה שמסוגלים להתחייב על לוז מסודר כולל סעיף פיצוי במידה והם לא עומדים בו. כמו כן, זאת דרך להבטיח שהם לא ינסו לקחת 2 פרויקטים גדולים באותו זמן.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל