וואטספ סטיקי
the blog

התקנת דקים בגינה

אם אתם מתכננים תהליך שיפוצים לדירה הכולל גם שיפוץ גינה והקונספט שלכם הוא הוא קלאסי וחם, אנו ממליצים על התקנת דקים בחצר. יש לכך יתרונות רבים שיעזרו לכם להשיג את המטרה הרצויה בין אם מדובר בגינה קטנה, או בבית עם גינה ענקית מקדימה וגינה גדולה מאחורה. בנוסף, במקום להשתמש בשבילי חצץ, אפשר לבנות שבילים מדקים. אז אם אתם מתלבטים לגבי התהליך, להלן כמה טיפים שיש לנו בשבילכם.

דקים סינטטיים

לא מעט אנשים מקפידים על אקולוגיה ושמירה על איכות הסביבה. לכן שימוש בעץ בגינה שלהם מרגיש להם כפגיעה בטבע. אם אתם בכל זאת רוצים לשמור על עיצוב מעץ בגינה, עומדת בפניכם האפשרות להזמין דקים סינטטים. הם הדבר הקרוב ביותר שניתן להשגת מראה העץ עד כדי כך שאם בוחרים חברה טובה לא רואים כל הבדל בין שני הסוגים.

איך בוחרים מתקין איכותי?

  •  להשאיר את הבחירה לקבלן השיפוצים – חברת מייקאובר עובדת ברמת המפתח. למה הכוונה? אתם נותנים לנו את המפתח לדירה שלכם ואנחנו דואגים להשיג את כל בעלי המקצוע הדרושים לפרויקט Makeover  במסגרת הסטנדרטים והתקציב שלכם.
  •  בדיקת אתרים של חברות דקים -  בישראל ניתן למצוא לא מעט חברות להתקנת דקים. מומלץ לבדוק עד כמה הקריטריונים שלהם מחמירים לבחירת יצרנים בתהליך היבוא ומה הם מבטיחים ללקוחות. כמו כן כדאי לבדוק המלצות מלקוחות שלהם ואפילו לראות את הדק אצל אחד מהם.

מוצרים נלווים

דק לבדו לא יכול להפוך את החצר למושלמת מבחינת עיצוב. לכן חשוב גם להתקין מה שנקרא מוצרים נלווים. הכוונה היא לפרגולות. אנו לא ממליצים על שימוש באלומיניום במקרה הזה, אלא על הזמנת פרגולות מעץ כדי להשיג את המראה הקלאסי והחם.

 

זקוקים לייעוץ בנושא עיצוב ושיפוץ? מעוניינים לבצע פרויקט מייקאובר גם לבית וגם לגינה? צרו אתנו קשר טלפוני או השאירו פניה מפורטת באתר ואנו נשמח לעזור לכם בכל עת.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל