וואטספ סטיקי
the blog

ניקוי ספות בבית הלקוח

כאשר הספה כבר מלוכלכת, כמו למשל אחרי שיפוץ דירה, ואי אפשר להתעלם מכך, אנחנו בדרך כלל מתלבטים בין כמה פתרונות. האחד הוא לרכוש ספה חדשה, שיכולה לעלות אלפי שקלים ולהשאיר אותנו עם חור בכיס לאחר הוצאה לא מתוכננת. השני הוא למסור את הספה לניקוי, מה שיחייב אותנו לתאם הובלה של הספה או לשלם יותר כדי שייקחו את הספה לניקוי ויחזירו אותה בשלום. הפתרון השלישי הוא ניקוי ספות בבית הלקוח שמהווה פתרון יעיל ומהיר יותר, ללא הוצאות מפתיעות.

בבית, בנוחות ובשיא המקצוענות

אנחנו יכולים בהחלט לנקות את הספות שלנו ואף להסיר כתמים בהצלחה גם באמצעות חומרי ניקוי שאפשר לקנות בחנויות ובסופרמרקטים, אבל ניקוי ספות מקצועי הוא משהו אחר לגמרי. בנוחות של הבית ובלי להזיז יותר מדי את הספה, מגיע צוות של מנקים שמצוייד בחומרי ניקוי חזקים, מכונת פוליש מקצועית ולעיתים גם מכונת ניקוי בקיטור, בהתאם לסוג הציוד שהחברה שבחרתם נוהגת לעבוד איתו.

הניקוי מתבצע במהירות, כאשר הצוות מנסה להסיר את כל הכתמים ולרענן את הספה. תחילה שואבים היטב את הספה ודואגים שאין פירור שיציק ויפריע בדרך, אחר כך מתחילים במלאכת הניקוי עם חומרי הניקיון החזקים ודואגים לפענח ולנקות כל כתם על הצד הטוב ביותר.

במקרים רבים הכתמים על הספות נובעים מנוזלים שנספגו בכריות הספה, גם לבעיה הזו יש לרוב פתרונות מקצועיים שמשלבים במהלך ניקוי ספות בבית הלקוח. בין היתר דואגים להשתמש בציוד שסופח נוזלים, כך שאפשר להיפטר מכתמי הרטיבות בקלות.

התוצאה הסופית היא לא רק מטופחת, נקייה ומשודרגת אלא גם נמצאת כבר בבית, בלי שתחכו לה בכיליון עיניים. כל התהליך מתבצע לאורך כמה שעות ובסוף היום יש לכם ספה כמעט-כמו-חדשה שעומדת במקום ומחכה לכם.

הפתרון היעיל לפינוק הספה שלכם

ניקוי ספות בבית הלקוח הוא שירות שמוצע על ידי לא מעט חברות. חשוב מאד לבחור בחברה שתוכל להציע לכם את הניקוי המקצועי ביותר. ניקוי מקצועי פירושו שימוש בחומרי ניקוי טובים וידידותיים, חזקים מספיק כדי להסיר כתמים חזקים. בנוסף, חשוב שהחברה תהיה בעלת ציוד מתאים לניקוי ספות, ממכונת פוליש ועד קיטור. לבסוף, חשוב לבחור בחברה שמציעה שירות מהיר ויעיל שמבוצע על ידי אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בניקוי ספות.

הפתרון היעיל והמהיר לפינוק הספה שלכם ולחידוש שלה הוא ניקוי ספות בבית הלקוח, שירות שמאפשר לכם להנות מחידוש הספה על ידי מקצוענים בנוחות הבית וללא טרחה מיוחדת מצדכם.

 

 

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל