וואטספ סטיקי
the blog

עבודות גבס בסלון

מתכננים לבצע שיפוץ רק בחדר האורחים? עבודות גבס בסלון הוא תחום שכדאי לקחת בחשבון. הגבס הוא חומר קל, נקי ופשוט לעבודה איתו. משתמשים בו לא מעט במסגרת פרויקטים של Makeover הן במגזר הפרטי והן במגזר העסקי. ישנם שימושים שונים לחומר זה בסלון. מומלץ לעבוד עם מעצבת פנים כדי להגיע להחלטה הנכונה והמתאימה ביותר לסגנון הסופי של הדירה.

תאורה

אם אתם לא אוהבים גובי תאורה גדולים ומסורבלים, אם אתם מעדיפים ספוטים צנועים, הדרך הטובה ביותר להגיע למטרה זו היא להתקין אותם בתוך נישת גבס. הנמחות גבס בסלון הן דרך יעילה לעשות זאת. אפשר אפילו לעשות בכך שימוש כפול. אם יש לכם וילון בסלון, ואתם לא רוצים שיראו את המוט עליו הוא תלוי, אפשר להסתיר אותו בעזרת הנמחה ובתוכה להתקין את הספוטים. כמו כן, אם אתם מתכננים להתקין מזגן מיני מכרזי בדירה, אפשר לעשות את זה באותו התהליך, כי גם במקרה זה ישנו שימוש בעבודות גבס.

שיקוע

אחד האלמנטים הכי אופנתיים בתחום שיפוץ דירה הוא התקנת בריקים על הקירות. הם לא חייבים לכבות את כל הקיר. אפשר לעזור זאת גם בצורה אלכסונית ומדוברת. עוד דרך יצירתית לשלב בריקים היא ע"י יצירת אשליה של שיקוע. במקום להוריד חתיכות מהקיר, אפשר פשוט להדביק עליהם לוחות גבס, ובין לבית את הבריקים. עד שלא יגעו בגבס עצמו, לא יהיה ניתן להבין שזאת בכלל הלבשה על הקיר.

עבודות גבס לפלזמה

לא אוהבים שהטלוויזיה עומד על שירה? מעדיפים אותה על הקיר אבל רוצים שהעיצוב יהיה הרבה יותר יפה. בעזרת עבודות גבס ניתן להגיע לתוצאה המושלמת. גם כאן מדובר בהלבשת עבודות גבס בסלון על הקיר כך שיראה כאילו הטלוויזיה מובנת בתוך הקיר. חברת מייקואבר עובדת בצמוד עם מעצבי פנים וגם כאן ישנם כמה אופציות אפשריות. לכן, ע"י הזמנת שיפוצים דרכנו, ניתן להשיג את התוצאה המתאימה ביותר לכם.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל