וואטספ סטיקי
the blog

בנייה ירוקה במסגרת שיפוצים

מתכננים לבצע פרויקט מייקאובר לבית? גם אם אתם לא בונים את הבית מאפס, אתם עדיין יכולים ליהנות מהיתרונות של בניה ירוקה במטרה לשמור על איכות הסביבה וכמובן במטרה ליהנות מעוד יתרון משמעותי מאוד שלה -  לחסוך כסף על חשבון החשמל. אנו  נשמח לעזור לכם  לעשות התאמות בתהליך זה. כמו כן, אם אתם בונים את בית חדש, רצוי לבצע חקר שוק ולבדוק מיהן החברות המובילות בסגנון בניה זה. אז איך בדיוק אפשר לחסוך?

בידוד טרמי לחסכון בחשבון החשמל

בתהליך הבניה ישנה חשיבות גדולה למיקום לא רק החדרים אלא גם הבית כולו ביחס למזג האוויר כך שתסבלו פחות מחום ומקור. כאשר מדובר בתהליך שיפוצים, כמובן שלא ניתן לשנות את הבית, אבל אבל אפשר בהחלט לייעל את הבידוד הן של הקירות והן של הגג. בנוסף מיקום הבית משפיע גם על זמן החשיפה שלו לאור יום כך שלא יהיה לכם צורך להפעיל תאורה בבית בבוקר והצהריים. ישנם בתים שהמיקום שלהם כל-כך גרוע עד שהם נאלצים להדליק אורות לאורך כל היום (ואין הכוונה לדירות מרתף).

קירות – אחד מנקודות התורפה של הקירות נמלא בחלונות. ישנם חלונות שנותנות למשבי רוח לעבור וכך הבידוד של הקירות הוא פחות יעיל. ע"י בחירת בחלונות נכונים לא תאלצו לסבול מקור בחורף.

גג -  מומלץ לבחור בשיטה יעילה לטווח ארוך -  למשל יריעות ביטומנית. חשוב מאוד להזמין מומחה שיבדוק מתי צריך לחדש את הגג. למשל אם תבחרו בשיטה הזיפות -  יהיה צורך לחדש את הבידוד פעם בשנה או כמה שנים. לעומת זאת היריעות מסוגלות להחזיק עשור. שיקולים אלה ואחרים הם חלק מהותי כאשר מדובר  בתהליך שיפוצץ דירה ולא רק בתהליך בנייה ירוקה.

התקנת מערכות סולאריות

ע"י השקעה לטווח ארוך אפשר לחסוך לא מעט כסף בעתיד. למשל ע"י התקנת מערכות סולאריות על הגג. אנו נשמח להכין ולשפץ את הגג שלכם לפני שתפנו להזמנת שירות התקנת המערכת. לפני שאתם עושים זאת יש לוודא ששטח הגג שלכם מתאים כמובן לשטח המינימלי שמערכת דורשת על מנת שהיא תהיה יעילה. חלק מהאנשים מתקינים אותה על קרקע חקלאית, אחרים על גג מבנה תעשיה וניתן גם להתקין אותה על גג הבית. חשוב להבין שהחשמל המופק מהמערכת לא נועד לצריכה עצמית. הוא נמכר בחזרה לחברת חשמל  תמורת קיזוז מחשבון החשמל. לפרטים נוספים כדאי לעיין בהסדר מונה נטו.

דקים סינטטיים

אפשר גם לחשוב על בנייה ירוקה כאשר משפצים את הגינה. מתכננים להתקין דק? למה לבזבז כל הרבה עץ? הרי זה פוגע באיכות הסביבה. ניתן להזמין שירות התקנת דקים סינטטיים ובכך להשיג את אותו המראה ועל הדרך לשמור על איכות הסביבה. לגבי פרטים נוספים על בניה ירוקה רצוי להתייעץ על חברות שונות בתחום. לגבי פרטים על שילוב קונספט זה בתהליך השיפוצים -  צרו איתנו קשר.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל