וואטספ סטיקי
the blog

שיפוץ חללים קטנים

כל מי שביצע בעבר תהליך שיפוץ או עיצוב מחדש בביתו, יודע שמדובר בתהליך לא קל המצריך תכנון של כל פרט ופרט ומחשבה על מגוון היבטים. עיצוב או שיפוץ דירה הופך מאתגר יותר כשהחלל אותו מעוניינים לשפץ הינו קטן. על אף האתגר, זו אינה משימה בלתי אפשרית ולמעשה יש דרכים לגרום גם לדירה קטנה להיראות כמו ארמון של ממש.

כאשר פונים לביצוע שיפוץ דירה קטנה, כדאי לפנות אל מעצבי פנים בתל אביב. מעצבת בעלת ניסיון ומיומנות בביצוע מבחר עבודות שיפוצים, יכולה לסייע בתכנון הדירה כך שתתאים לטעמכם ולרצונותיכם מבחינת עיצובה. היתרון בפנייה אל אשת מקצוע הינו גם בעובדה שהיא חיה את התחום ומכירה מגוון פתרונות הולמים לשיפוץ חלל קטן ולכן יכולה לספק לכם מבחר רעיונות שאולי לא חשבתם על שילובם בדירתכם. אביב קופלר – 72 גג מציינת כי קיימת חשיבות רבה לעיצוב החלל כך שיתאים לדיירי הבית. שימו לב כי אתם בוחרים במעצבת הקשובה לכם וכי אתם דואגים לציין בפניה את כל הפרטים החשובים לכם בתכנון החדש של הדירה.

בעת שיפוץ חלל קטן יש צורך לחשוב יותר מכל כיצד לנצל כל פינה בחדרים. בעת העיצוב קיימת אפשרות להוסיף חללי אחסון שונים במגוון איזורים כדי לוודא כי ניתן יהיה למצוא מקום לכל פריט בבית ולמנוע עומס יתר של פריטים בחדרים השונים. בנוסף לחללי אחסון, כאשר מבצעים שיפוצים בחדר קטן, חשוב לתת את הדעת לכל פריט שבוחרים וכן לגוונים השונים. קחו למשל את חדר האמבטיה. בעת עיצוב חדרי אמבטיה קטנים, חשוב מאוד לנצל את החלל כראוי. כך למשל, ניתן לבחור להכניס מקלחון במקום אמבטיה וכך לחסוך מקום בחלל. כמו כן, חשוב לבחור בצבעים המסייעים לחדר להיראות גדול ומואר ולא דחוס וחשוך.

יש חשיבות גם לבחירת צבעי הקיר והתאורה בחדרי הבית. פעמים רבות אנו בוחנים גוון צבע מסוים מבלי לדעת כי אם נצבע בעזרתו קיר שלם או את החדר כולו, הוא עלול להיראות קצת אחר. בנוסף, חשוב לתכנן כיצד יתאים גוון הקיר לריהוט בחדר, לוילונות או לכל פרט אחר שבחרתם להוסיף לחלל. גופי התאורה מצריכים גם הם מחשבה ותכנון, ובמיוחד בחלל קטן. בעוד גופי תאורה ונורות מסוימות עלולים להעניק אשליה של חדר קטן וחשוך יותר, אחרים יכולים לסייע לקבל בחדר אור רב ותחושה שהחדר מואר ופתוח. מעצבת פנים תוכל לסייע גם בבחירת גוונים והפריטים המשלימים ולוודא שכל פרט ישלים את מראה החלל ולא יגרום לעומס.

אם החלטתם לבצע שיפוצים בתל אביב בדרום הארץ או בצפונה, חשוב שתדעו כי גם אם התהליך מעט מתיש, תכנון נכון שלו בהחלט ישתלם לכם. בסופו של דבר כולנו מבלים בביתנו לא מעט וחשוב שהבית יהיה נוח, נעים ומתאים לצרכינו. תכנון נכון יוכל להעניק לכם בית שלא תרצו לצאת ממנו.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל