וואטספ סטיקי
the blog

שיפוץ מחסן

בתים רבים מכילים מחסן העומד חסר שימוש או משמש לאחסון פריטים המעלים בו אבק. לא חבל? שיפוץ מחסן יכול להקנות לכם חדר חדש בבית היכול לשמש לעבודה או כחדר שינה ובכך ליהנות מהשטח הנוסף שהתווסף לבית.

 

מה חשוב לדעת לפני שיפוץ מחסן?

 

תחילה יש לבדוק האם המחסן יכול לשמש כחדר שכן על-פי חוק גובה חדר מינימאלי הוא 2.5 מטר ומתחת לגובה זה לא ניתן להגדירו כחדר מגורים אלא רק כמחסן. לאחר מכן יש לברר האם ניתן לחבר את החדר המיועד למערכת המים, הביוב והחשמל. במידה והמחסן צמוד לבית ניתן יהיה לחבר אותו למערכות הללו בקלות או לחילופין לבצע תוספת בנייה.

 

מומלץ מאוד להסתייע בעזרתו של קבלן שיפוצים מקצועי אשר יבצע עבורכם תכנון מדויק ויעיל של החדר ויתאים אותו לצרכים שלכם. קבלן שיפוצים יעזור לכם להפוך את החלום למציאות על-ידי התאמת הצבע, חומרי הבנייה והעיצוב כך שהחדר החדש יוכל להיות כמה שיותר נוח ואסתטי. הקבלן יסייע לכם להתאים את מערכות התשתית השונות למחסן וכן יסייע לכן בהשגת האישורים המתאימים מהעירייה.

 

אם החלטתם לבצע שיפוץ מחסן במטרה להפוך את המחסן לפונקציונאלי יותר, קבלן שיפוצים יוכל לסייע לכם לתכנן את השימוש במחסן החדש בצורה הטובה ביותר. לבצע בו עבודות שיפוץ אשר יהפכו אותו לנוח ויעיל יותר לאחסון פריטים ולאפשר לכם גישה קלה יותר אליהם.

 

שיפוץ מחסן עם מומחה

חשוב מאוד למצוא חברת שיפוצים שנותנת שירות  אישי ומקצועי של אנשי צוות מיומנים ובעלי ניסיון רב בשיפוץ, עיצוב ושדרוג הבית. יש לוודא שהתהליכים השונים מתחילים בפגישת ייעוץ אישית ללא עלות בה נציץ ייפגשו עמכם ויבין מכם מהם הרצונות והצרכים שלכם. לאחר מכן מעצב הבית של החברה אמור להראות לכם הדמיה של הבית החדש וכך תוכלו להוסיף לו דברים חדשים או לשנות בו ככל העולה על רוחכם. בשלב השלישי קבלן שיפוצים מתחיל בעבודתו להשיג את האישורים הדרושים תוך מתן עדכון שוטף שלכם בתהליך.

 

חשוב למצוא קבלן שיפוצים אשר דוגל בעבודה בשקיפות מלאה מול הלקוחות שלו והגשמת חלומותיהם באמצעות יצירתיות ועבודה קשה.

 

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל