וואטספ סטיקי
the blog

קבלן שיפוצים בתל אביב עם המלצות

חברת מייקאובר הוקמה ע"י אלעד כהן. הוא התרשם מהמודל דרכו עובדים קבלנים בארצות הברית והחליט ליישם אותו בארץ. מהו בדיוק המודל הזה? כאשר אתם מזמינים קבלן שיפוצים בתל אביב דרך חברת Makeover, אתם מקבלים שירות ברמת המפתח. זאת אומר אתם נותנים את המפתח והוא דואג לכל מה שקושר לנושא שיפוץ דירה. מה זה כולל?

עיצוב פנים

בצוות שלנו תמיד יש  מעצבת פנים שדואגת להתאים את העיצוב הטוב ביותר לבקשתו של הלקוח. זה יכול לבוא לידי ביטוי במימוש הרעיון של הלקוח, שימוש בקטלוג או עיצוב מאפס לגמרי. הבחירה היא שלכם. לדעתנו מאוד חשוב לעבוד עם מעצבת פנים בצמוד לפרויקט שיפוצים על מנת לקבל את התוצאה הטובה ביותר.

כל בעלי המקצוע

מתכננים לאתר קבלן שיפוצים בתל אביב ואז מגיע הראש של לאתר את שאר בעלי המקצוע שדרושים כמו למשל נגר, אינסטלטור וחשמלאי? תשכחו מזה.  אנו עובדים עם כל בעלי המקצוע הללו בצוות שלנו. ולא מדובר בסתם בעלי מקצוע שאיתרנו -  אלא מקצוענים אמתיים שאנו עובדים איתן לא מעט זמן. כל אחד נבחר ע"י ללא שום פשרה על איכות העבודה שלו.

המלצות

כאן יש באפשרותכם למצוא המלצות של לקוחות בתחומים שונים הן מהמגזר העסקי והן מהמגזר הפרטי. אם אתם מעוניינים לעשות פרוייקט מייקאובר מלא לבית -  יש לנו הצעה משתלמת במיוחד בעבורכם עיצוב הפנים עלינו!

להזמנת קבלן שיפוצים בתל אביב והסביבה אתם מוזמנים להשאיר פרטים באתר. ניתן ליצור גם קשר טלפוני למטרה זו.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל