וואטספ סטיקי
the blog

איזה בעלי מקצוע מתאימים לפרויקט Makeover?

מתכננים פרויקט Makeover? מחפשים קבלן שיפוצים בתל אביב ועוד בעלי מקצוע שיש צורך בשירותם? לא יודעים מי מתאים יותר לאיזו עבודה? קודם כל הרשו לנו להציג את המודל האמריקאי שאנחנו עובדים לפיו. אתם מזמינים מאיתנו שירות ואנחנו מנהלים בעבורכם את הכל. אנו מגיעים עם צוות בעלי המקצוע מומחים בכל תחום הנדרש לבית כולל מעצבת פנים. שירות ברמת מפתח. אנחנו לוקחים את המפתח ומחזיקים לכם אותו כאשר הדירה מוכנה לגמרי, כמובן בתיאום מוחלט איתכם, עד הפרט הקטן בתהליך שהפך לדי נפוץ בשנים האחרונות, תהליך מייקאובר אם

שיפוץ חדר אמבטיה

שיפוצניק -  זה יכול להיות השכן ממול, קרוב משפחה בעל ידי זהב או חבר. למעשה אתם בעצמכם יכולים להיות שיפוצניק ע"י למידה מסרטוני יוטיוב.

קבלן שיפוצים בתל אביב -  רצוי שיעבוד עם מעצב פנים שיעזור לכם לממש את החזון שלהם או לבחור משהו מתוך קטלוג ולהתאימו לבית. אל תשכחו לבקש הדמיות.

אינסטלטור -  בעלי מקצוע רבים בתחום זה עוסקים גם בשיפוץ משום שי לו קשר ישיר לצנרת.

מומחי הקמת גינות

אם השיפוץ שלכם כולל הקמת גינה מאפס, רצוי לשלב מומחה בנושא זה. מישהו שלא רק יודע כיצד לתכנן ולעצב את הגינה, אלא גם להתקין דקים, פרגולות וכל מה שחשוב לגינה מושלמת. גם לבחירת הריהוט יש משמעות רבה ולכן, בכל מקרה, כאשר מדובר בפרויקט Makeover רצוי לעבוד עם מומחה עיצוב פנים.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל