וואטספ סטיקי
the blog

שיפוץ ירוק

כל אחד מאתנו יכול לתרום באופן כזה או אחר לטובת הסביבה. כאשר אתם מזמינים קבלן שיפוצים בתל אביב , וברצונכם לעשות פרויקט Makeover  לכל הבית, עליכם לבדוק איך אפשר לשלב מערכות שונות, או להשתמש בדרבים שונים במהלך תהליך השיפוצים שיעזרו לכם לשמור על הסביבה. אם כל אחד בחיים, יחשוב בצורה כזאת, כדור הארץ יהיה מקום טוב לחיוב בו. הינה למה שכמה דברים שכדאי לקחת בחשבון.

מערכות בית חכם

הן מאפשרות שליטה מלאה במערכות הבית משלט ומהנייד. כאשר אתם עושים פרויקט שיפוץ דירה, מומלץ להטמיע את המערכות הללו ברחבי הדירה תוך כדי שיפוץ בין אם מדובר במערכת אלחוטית או קווית. כך זה יהיה הרבה יותר אסטטי ונוח לגישה. כך תוכלו לקבוע לוז הפעלה אוטומטית של מערכת ההשקיה מבלי לבזבז מים וכן תוכלו לתת פקודה שבכל פעם שהבית במצב נעילה -  ייווצר נתק מהחשמל.

אור

אתם גרים במקום לא מספיק מואר? מדליקים את האור בבית 24 שעות ביממה אבל לא גרים בקומת מרתף. אם כך, כדאי לקחת בחשבון יצירת אור טבעי בבית. זה אומר ע"י הגדלת החלונות או כל דרך אחר בה קבלן שיפוצים למשרד בתל אביב יכול לעזור לכם דרכה. במקרים רבים יש להתחשב גם בנושא עיצוב הפנים כדי להגיע לאפקט מקסימלי של אור טבעי בבית.

מערכות נוספות

אם אתם בעלי עסקים, גרים בחוות בודדים או שיש לכם שטח גג גדול, רצוי במקביל לפרויקט מייקאובר לבדוק את האפשרות להתקין מערכות סולאריות בשטח שלהם. כך תוכלו לייצר חשמל ולמכור אותו לחברת החשמל. הרווח יגיע מקיזוז בחשבון החשמל שלכם. יש לקחת בחשבון שיש צורך בהשקעה כספית, אבל היא תחזיר את עצמה לאחר כמה שנים.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל