וואטספ סטיקי
the blog

מדוע עושים פרויקט Makeover

להלן כמה סיבות שגורמות לאנשים להזמין קבלן שיפוצים בתל אביב ולהתחיל כך פרויקט Makeover לבית או העסק:

  1. התפוררות - במילים אחרות מצב הבית.  המטבח נראה מיושן, הצבע מתקלף מקירות האמבטיה, הריצוף שחוק והדלתות אכולות ע"י טרמיטים. כאשר דברים אלו ואחים מתחברים, אין מי שלא יחשוב על ביצוע פרויקט שיפוץ דירה.
  2. השבחת נכס - אנשים שקונים דירה ישנה או דירה יחסית חדשה אבל עושים זאת למטרת השקעה כמו השכרה או מכירה -  יעדיפו לבציע בה שיפוץ כללי על מנת לקבל מחיר יותר טוב כאשר הם ישכירו אותו, או כאשר ירצו למכור אותה לקבל עליה מחיר טוב יותר במידה ולא היו עושים את השיפוץ. אפשר אפילו להרוויח במצב כזה.
  3. מיתוג מחדש - בעלי עסקים רבים שעוברים למשרדים חדשים, או כאלה שמבינים שחלק מהבעיה בעסק שלהם זה איך שהוא נראה, בוחרים למתג אותו מחדש בעזרת ביצוע Makeover. זהו חלק בלתי נפרד מהמיתוג.
  4. רצון לשינוי - הרצון הזה יכול לנבוע מכל דבר, כמו למשל צפייה בתכנית שיפוצים בטלוויזיה שגורם להשראה ולהבנה שלא חייבים להמשיך לגור בבית משעמם וחסר צבע. גם אם אין לכ תקציב ענק – אפשר למצוא דרכים יצירתיות לשיפוץ דירה במחירים נוחים.

טיפים: עדיך לעבוד עם קבלן שיפוצים בתל אביב שהוא גם מנהל עבודה. כלומר אחד שיבוא עם כל בעלי המקצוע וידאג לנהל אותם. אל תשכחו לבצע השוואת מחירים, לקבל הדמיות ותכנית עבודה מסודרת כולל לוח זמנים. כל הקבלן שלכם לא ירקוד על 2 חתונות. כלומר יברח לשפץ במקום אחרי כדי בדיוק לקוח אחר פנה אליו. על הקבלן לתת לכם את מלוא תשומת הלב, במיוחד כאשר מדובר בפרויקט מייקאובר.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל