וואטספ סטיקי
the blog

עיצוב הבית בשילוב ברזל

המלאכה של עיצוב הבית, תמיד נדמית לעתים כמלאכה מעט מאתגרת, אבל אולי זה פשוט משום שלא מצאתם עד עכשיו את חומר הגלם המושלם לכך? אם כך, הגיע הזמן שתכירו מקרוב את הברזל. רבים מאתנו אכן נחשפו לברזל ומודעים ליתרונות שלו - זוהי בעצם משפחה של חומרים שידועים בין השאר בחוזק שלהם, בעמידות שלהם ובאיכות שלהם. אולם, מה שלא תמיד אנשים מבינים הוא עד כמה הברזל גם יכול להיות פריט דקורטיבי נהדר. בין אם מדובר על ברזל כבסיס למיטה, על עבודות אלומיניום לחלונות, על שילוב של ברז במטבח, על התקנת סורגים לחלונות, ועדו - הברזל הוא תמיד חומר מעולה. אנו נסקור כמה מהשיטות לשלב את הברזל בבית שלכם, כדי לקבל תוצאות מעולות בעיצוב.

 

הנה רעיונות נהדרים לשילוב

  • התקנת סורגים - הסורגים הם אמצעי יעיל מאד להגנת הבית שלכם. הם גם מונעים חדירה של פורצים וגורמים עוינים - ובמקביל גם מונעים נפילה של חיות מחמד וילדים קטנים מהחלון. מה שחשוב לדעת הוא שסורגי הברזל יכולים להיות מעוצבים בכל צורה שתרצו. חלפו הימים שהסורגים מזכירים מאסר. היום אפשר להזמין סורגים מעוצבים ברמה גבוהה, בכל צבע שתרצו, כולל שילוב של פרזולים איכותיים מאד של דמויות ושל שבלונות נהדרות ומקוריות שיוסיפו הרבה יופי לבית, לצד ההגנה הנדרשת.
  • שילוב של אלומיניום בחלונות - אם אתם מעוניינים לשלב ברזל בחלונות שלכם, מומלץ בחום להזמין עבודות אלומיניום איכותיות במיוחד. עבודות האלומיניום נדרשות משום שהיום ניתן למצוא פרופילים מדהימים מאלומיניום שישמו כמסגרת לחלונות שלכם. מדובר על עבודות אלומיניום כמו למשל פרופיל בלגי, אך גם פרופילים כלליים מאלומיניום יכולים לתת את המענה הנדרש. חשוב מאד לציין בנוסף כי ה משתלבות היטב בבית בעוד מקומות כמובן - כמו למשל בידיות למגירות, ביצירת משקופים לדלתות, ועוד.
  • שילוב של מעקות - כמובן ששילוב של מעקות ברזל יכול להיות נהדר לבתים שהם עם שתי קומות ויותר. הברזל מאז ומתמיד היה חומר קלאסי לעיצוב מעקות, ולא בכדי - הרי זהו חומר יציב מאד ולכן נוח מאד להישען עליו. יש לציין בנוסף שגם אם אתם מחפשים מעקות עבור המרפסת שלכם - גם כאן הברזל הוא חומר גלם אמין, שניתן לעצב אותו איך שורצים.
  • שלבו פירזולי בית - מומלץ בחום לשלב פרזולי ברזל בבית היכן שזה שימושי. כך למשל בתוך הארונות, אפשר לשלב פרזולים נהדרים כמו מתקנים וסלסלות עבור בגדים תחתונים, מתקן לגיהוץ שיצא מהארון, ועוד. הפרזולים משמשים גם כידיות עבור דלתות שונות בבית - עבור מגירות, ארונות, ידיות לדלתות, ועוד.

 

הברזל הוא בעצם בכל מקום!

כעת אתם מבינים בצורה מעמיקה יותר, כיצד הברזל בעצם נמצא בכל מקום שאליו אנו הולכים בבית! הוא חומר מעולה, שאפשר לעצב איך שרוצים - והוא נותר אתנו לאורך כל הדרך.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל