וואטספ סטיקי
the blog

חומרי גלם לשיפוצים

כל קבלן שיפוצים בתל אביב כמו גם לקוח מעוניין להשיג את המחיר הנוח והזול ביותר לשיפוץ. כך יהיה באפשרותו של הקבלן להציג מחיר אטרקטיבי יותר ללקוח. וכך הלקוח יצליח להשיג מחיר טוב יותר בנושא שיפוץ דירה (Makeover). לכן ישנה התלבטות. האם כדאי לפנות ליבואן חומרי גלם, לרכוש את החומרים אצל המפיצים הישראלים. הכל תלוי בחקר שוק וגם בעבודה של מומחה עיצוב פנים. רבים מהם יודעים היכן הכי כדאי לרכוש חומרי גלם איכותיים במחירים טובים. להלן כמה דברים שמשפיעים על המחיר.

יבוא מסין

רוצים להזמין דק דרך יבואן כלשהו? יש לקחת בחשבון שיבוא מסין יהיה זול יותר מאשר יבוא מאירופה או מארה"ב. מצד שני, במקרים רבים מדובר גם בחומר פחות איכותי. לפעמים אפשר להתפשר על איכות, אבל כשמדובר בנושא כמו דק, חשוב להתאים אותו למזג האוויר הישראלי -  אחרת החומר לא ישרוד וייהרס לאחר כמה שנים.

כלי עבודה

מתכננים לבצע שיפוץ מעצמכם ורצים להזמין כלי עבודה הכוללים מדידה. חפשו אתר שמיבא מוצרים מסין. כמו למשל כלי מדידה, המחירים שלהם יכולים להיות מאוד זולים ביחד להצעות המחיר שתקבלו מחנויות מקומיות. לכן כל-כך חשוב לבצע תחקיר מקיף וכמובן להשוות איכות מול מחיר.

יבוא מקביל

בחלק מהתחומים, כולל תחום השיפוצים, יכול להיות יבוא מקביל לאותו מוצר. לכן כדאי להשבוות בין יבואנים שונים של המוצר לפני שמחליטים האם לרכוש אותו או לא. כמו כן, אפשר לפעול גם בקבוצות רכישה. כאשר רוכשים בכמויות גדולות ניתן להשיג במקרים רבים מחירים טובים יותר.

חומר מקומי

בחברת מייקאובר אנו עובדים עם בעלי מקצוע מומחים בכל תחום. למשל מעצבת הפנים שלנו יודעת לרכוש את מוצרי הגלם במחירים הנוחים יותר ללקוח. חומר גלם אחד יכול לעלות יותר בחנות אחרת ולכן כדאי שיהיה מישהו בצד שלכם במקרה הזה.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל