וואטספ סטיקי
the blog

שיפוץ מטבח במינימום עלות


אם אתם משפצים את המטבח שלכם, זכרו כי ניתן לעשות את השיפוץ בצורה זולה ומשתלמת הרבה יותר. לפניכם כמה מקומות שבהם תוכלו לחסוך בעלויות, לעומת מקומות עליהם בהחלט לא כדאי להתפשר בעת שיפוץ המטבח.


איך תוכלו לשפץ את המטבח שלכם במינימום עלות?


איש מקצוע - למרות שלרבים הדבר אינו מובן מאליו, אך דווקא להשקיע כסף נוסף ולהיעזר באיש מקצוע מנוסה בעת שיפוץ המטבח זו החלטה שתחסוך לכם כסף רב לטווח הארוך. ראשית כל, מעצב פנים או אדריכל מקצועי יוכל להדריך ולכוון אתכם לאורך כל תהליךהשיפוץ, להציע אופציות ואלטרנטיבות זולות ומשתלמות יותר ולעשות שיפוץ איכותי מאוד עד לקבלת מטבח מושלם שלא יהיה עוד צורך לשפץ או לשנות לאורך שנים ארוכות.

עיצוב פרקטי - הדרך לחסוך בעלות השיפוץ היא לעשות שיפוץ פרקטי. לא תמיד יש צורך לשנות ולהחליף את כל המטבח וניתן להתמקד רק בחלקים הבעייתיים. דבר נוסף, חשוב לעצב את המטבח בצורה כזאת שהוא יהיה נוח לשימוש ויעיל מאוד על מנת שיוכל לחסוך כסף גם בזמן השיפוץ וגם לאחר השיפוץ.
מחזור - הדרך הטובה ביותר לחסוך כסף בשיפוץ המטבח היא למחזר. לעתים קרובות המטבח הישן שלכם יכול לשמש כחומרי גלם לשיפוץ ולחידוש שלו ולכן בכל מקום שבו זה מתאפשר, בהחלט מומלץ למחזר.
בידוד - בידוד טוב הוא המפתח לחיסכון טוב לא רק במטבח, אלא גם בכל הבית. כאשר החלל מבודד היטב, הוא מאפשר שמירה על קרירות בחודשי הקיץ, וכמובן גם שמירה על חום בחורף. עיצוב מבודד וחכם מפחית משמעותית את הצורך בשימוש במכשירים מבזבזי חשמל כגון מזגן ותנורי חימום.
על מה בשום אופן לא מתפשרים?
בטיחות - על נושא הבטיחות אסור להתפשר ולכן כאשר אתם משפצים את המטבח, אל תחסכו באף אחד מהאלמנטים החשובים לבטיחותכם ולבטיחות הבית. השקיעו בתשתיות החשמל והמים, וודאו שהגז תקין ושכל המכשירים הם איכותיים ואינם מהווים סכנה. רכשו ברזים למטבח באיכות גבוהה שימנעו נזילות ודליפות. התייעצו עם חשמלאי מוסמך ודאגו לכך שכל החיבורים החשמליים מוסתרים היטב וכמובן אטומים וחסינים למים.
אישיות - תחום נוסף שלא כדאי להתפשר עליו בעת השיפוץ הוא האישיות שלכם. המטבח בסופו של דבר נועד לשימושכם ולכן חשוב מאוד שהוא יתאים לצרכים שלכם וכמובן גם לטעמכם האישי. תדאגו לכך שהמטבח המשופץ יהיה מטבח שיקלע לטעמכם, שיזמין אתכם לשהות ולבשל בו, שייסב לכם עונג וישרה אווירה נעימה ביותר עבורכם.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל