וואטספ סטיקי
the blog

חברות שיפוצים

רבים מתלבטים איזה שירות כדאי לבחור להם כאשר הם רוצים לעשות שיפוץ דירה, או במילים אחרות Makeover. האם לבחור שיפוצניק? קבלן שיפוצים בתל אביב או לעבוד עם חברת שיפוצים רצינית. לכל בעל מקצוע יש את היתרונות ואת החסרונות שלו מול הלקוח. אז כיצד מחליטים? להלן כמה טיפים שיעזרו לכם להתמקד בנושא.

תקציב

רצוי לגבש תקצב נוח ומתאים לכך כך שבעזרתו ניתן יהיה לשפץ את כל הדירה, כולל עבודות גבס, מבלי להזניח חלקים ממנה? אם אתם לוקחים הלוואה, כדאי לדאוג שאתם לוקחים אחת שלא תכניס אתכם לבור כלכלי. לפעמים כדאי להמתין כמה חודשים כדי לגבש תקציב מאשר לעשות זאת מהר מידי.

ערך מוסף

לאחר גיבוש התקציב הסופי יש לקחת הצעות מחיר משיפוצניקים. קבלנים ולבסוף חברות שיפוצים.  יש לבדוק מה אתם מקבלים ביחס למחיר סביר להניח שתגלו שהשיפוצניק לוקח פחות על הפרויקט. אבל ייקח לו הרבה יותר זמן לעשות זאת, יכול להיות שהוא לא מומחה בכל הביטי השיפוץ כמו חשמל וצנרת. במקרה הטוב הוא יזמין בעלי מקצוע (לא בטוח שהם מומחים גדולים). אם הוא מתעסק במשהו שהוא לא מומחה בו לעצמו, בדקו שהוא דואג לעשות זאת על הצד הטוב ביותר ולא חפיף. בדקו מה בדיוק אתם מקבלים מחברות שיפוץ וקבלנים. לפעמים שווה להשקיע קצת יותר על מנת לערך הדירה יעלה עם השיפוץ.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל