וואטספ סטיקי
the blog

הוזלת שיפוץ דירה

לא מעט אנשים חוששים מהמחיר של פרויקט Makeover. הם מעוניינים להזמין קבלן שיפוצים בתל אביב, אבל המחיר לא תמיד מאפשר להם לעשות זאת. לכן שלב השוואת המחירים הוא כל-כך חשוב. אל תוותרו עליו. בנוסף המתינו למבצעים או לחורף. הידעתם שבחורף יש פחות ביקוש לשיפוץ ולכן המחירים הם נוחים יוצר? מצד שני העבודה מתבצעת בצורה איטית יותר במידה וישנם ימים גשומים. להלן כמה טיפים נוספים שיעזרו להוזיל את עלות שיפוץ הדירה שלכם.

עבודות גבס

בעזרת נישות וקירות גבס אפשר לעצב את הבית בצורה יפה ולא יקרה. מה גם שקל מאוד להקים אותם והם יחסכו לכם לא מעט זמן. למשל אם אתם מתכננים לרכוש מזגן מיני מרכזי, נצלו את ההזדמנות להתקין גופי תאורה שקועים בתוך הגבס שבמסדרון או בכל חלק נחוץ לבית. שיפוצים יעילים הם דרך נפלאה להשיג הוזלה.

חיפוי

לא תמיד צריך לשבור כדי לקנות חדש. לא תמיד צריך לבחור באופציה היקרה ביותר כי היא היפה ביותר. מעוניינים ברצפת עץ במפרסת שלכם. השתמשו בחיפוי מעץ. ניתן להתקינו ללא כל חומרים. כמו פאזל. רוצים להחליף את הריצוף בבית? לא תמיד יש צורך לשבור את הקיים. ניתן ואף רצוי להתקין אותו על הקיים. זה יגביה מעט את הרצפה -  אבל שווה את זה.

מייקאובר בפעם אחת

אנשים חושבים שאם הם ישפצו את הדירה בשבלים זה יהיה נוח ויעיל מבחינה כללית. ההפך הוא הנכון. עלותו של שיפוץ דירה כללי בשבלים תהיה יקרה יותר מאשר Makeover המתרחש בפעם אחת.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל