וואטספ סטיקי
the blog

איך משיגים מחיר נוח לשיפוץ דירה

לפני שאנשים מזמינים קבלן שיפוצים בתל אביב, הם תמיד מתלבטים האם זה הזמן המתאים. האם כדאי לעשות  עכשיו שיפוץ דירה כללי או שעדיף לעשות זאת בשלבים. כל פעם קצת. האם כדאי לקחת הלוואה לשיפוץ או לחסוך. כסף. אין ספק כי ישנן דילמות רבות כאשר חושבים על פרויקט Makeover. להלן כמה נקודות שיעזרו לכם להגיע להחלטה הנכונה בין אם מדובר בשיפוצים כלליים או במקרים כמו עבודות גבס.

מייקאובר בפעם אחת יעלה פחות

אם תבצעו את התהליך בפעם אחת, תצליחו להגיע לתוצאות הרבה משתלמות יותר. והמחיר יהיה הרבה יותר נוח. מדוע? לקבלן יש הוצאות כמו פינוי פסולת בניין, הם מגולמות בהצעת המחיר וכדי שהוא לא יאלץ לשנע אותם כל שיפוץ מחדש, אלא רק פעם אחת בלבד -  יהיה באפשרותו להציע לכם מחיר הרבה יותר נוח.

שיפוצים בחורף

הינם זולים יותר מאשר בקיץ מכיוון שהביקוש הרבה יותר נמוך. לכן כדאי להזמין שיפוץ דירה דווקא בעונת החורף. יש לקחת בחשבון שהתהליך יהיה איטי יותר מכיוון שלא ניתן לעשות חלק מהעבודות בימים גשומים.

עיצוב פנים בחינם

לקוחות רבים עובדים עם מעצבת פנים כאשר הם משפצים את הדירה. מדובר בהוצאה של כמה אלפי שקלים לפחות. רוצים לחסוך את ההוצאה הזו? אם תזמינו דרכנו Makeover  מלא לבית, שירות עיצוב פנים יהיה על חשבוננו לגמרי.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל