וואטספ סטיקי
the blog

שיפוצים בפסח

כאשר האביב מגיע, רבים מתחילים לתכנן שיפוצים בפתח. הם מחפשים קבלן שיפוצים בתל אביב, מעצב פנים ועוד כמה בעלי מקצוע. אבל מדוע לעשות זאת אם אפשר להשיג הכל במקום אחד? חברת Makeover, העובד במודל האמריקני הכולל את כל השירותים במקום אחד, תשמח לתת לכם שירות איכותי ולהסיר מכם לא מעט כאב ראש. למידע נוסף צרו קשר טלפוני או השאירו פרטים דרך טופס הצור קשר.

אז מדוע כדאי לעשות שיפוץ דירה בפסח?

אפשר לעשות זאת כמה שבועות לפני פסח, כי אם כבר מנקים את הבית אז למה לא לשפץ ולהפוך אותו להרבה יותר טוב. אביב זאת עונת ההתחדשות ולכן פרויקט מייקאובר יכול להתאים מאוד לתקופה זו. חשוב מאוד להזמין את העבודה כמה שיותר זמן מראש כי זאת עלולה להיות עונה צפופה מאוד בתחום זה. רצוי לאתר גם מבצעים לקראת חג הפסח כדי להימנע ממחירים גבוהים מהרגיל.

זמן

כמו כן, רבים בחג הזה יוצאים לחופשה ולא עובדים בחול המועד. כך תוכלו להשגיח על השיפוץ בלב שקט במהלך תקופה זו במקום לדאוג מה קורה בזמן שאתם בעבודה. הרי לא כל שיפוץ מצריך עזיבה מוחלטת של הבית לתקופה מסויימת. ניתן לעשות אותו בשלבים שונים בפרק זמן אחד ברחבי הבית וכך לא יהיה לכם צורך לעזוב למלון ולהוציא עוד סכום שעלול להכביד על התקציב לשיפוץ

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל