וואטספ סטיקי
the blog

משפצים? חשוב לדאוג שיש אינסטלטור אמין בצוות

כאשר צריכים אינסטלטור בירושלים הדרך הקלה ביותר להשיג היא דרך חיפוש בדפי זהב הקיימים בבית או דרך רשימה ארוכה באינטרנט. מבצעים שיפוץ דירה? חשוב לבחור על הדרך באינסטלטור מקצועי בירושלים רק לאחר קבלת המלצות מחברים קרובים כי הם לבטח כבר התנסו בעבודתו ויכולים לתת חוות דעת כלשהיא לטוב או לרע לגביי דרך עבודתו והמחיר שהוא גבה בעבורה.

אינסטלטור בירושלים מקצוע מאב לבן

להיות אינסטלטור בירושלים הוא כנראה אחד מהמקצועות העתיקים ביותר שקיימים ובמפתיע גם הופך להיות אחד מהמבוקשים ביותר היום בשוק. את מקצוע האינסטלציה אפשר היה בעבר הרחוק ללמוד בבתי ספר מקצועיים וכמו שקורה בכל אבולוציה גם המקצוע הזה נזנח וננטש ובמקומו צצו מקצועות אטרקטיביים יותר וכל מי שחשקה נפשו לעבוד במקצוע הזה היה חייב ללמוד ממי שכבר עבד ויש לו מספיק שנות וותק בתחום. אינסטלטורים רבים מירושלים קיבלו את ירושת המקצוע מאבותיהם שלמדו מאבותיהם כי ככה הייתה דרכם של מקצועות רבים שעברו מסבים לאבות ולבנים. בעבר היה כבוד גדול להמשיך את דרך השושלת המשפחתית אבל היום, כשהכל הופך להיות ממוסחר, גם אינסלטור חייב להיות בעל תעודות לאחר שלמד במכללה בשביל להתחיל את דרכו העצמאית בעולם.


ללמוד ולהיות אינסטלטור

בעבר היו בתי ספר ללימוד המקצוע שנסגרו וגם אותם בנים לאבות שרברבים לא תמיד רצו להמשיך את דרך האב ונוצר מצב של מחסור באינסטלטורים מצד אחד ולחץ עבודה גדול על מי שכבר עובד במקצוע הזה מצד שני, לכן קיימת כיום מגמה לעידוד לימודי שרברבות במכללות השונות. מי שבוחר ללמוד ולהיות אינסטלטור בירושלים צריך שתהיה לו זיקה למקצוע, חשיבה יצירתית, יכולת הבנה טכנית, ידע בקריאת שרטוטים והכי חשוב ידיים טובות. לימודי שרברבות ניתן לרכוש כיום כמעט בכל מכללה בעלת שם כאשר מטרת הלימודים היא להקנות ידע בהתקנת מערכות מים וביוב ולא רק איתור תקלות ופתרונן. רוב הקורסים נמשכים חצי שנה וקצת יותר עם מגוון רחב של נושאי לימוד ולהלן דוגמא לחלק מהם:


• קריאת שרטוטים טכניים בסיסי
• תכנון והחלפת מערכות מים פרטיות וציבוריות
• מערכות ביוב
• טיפול ותיקון דודי שמש
• מערכות סולאריות


הקורס משלב בתוכו גם לימודים מעשיים לצד עיוניים ובגמר הקורס קיימת אפשרות לחבור ולהשתלב כאיש צוות בעסק קיים ומשם להתפתח ולהפוך לעצמאי עם ניסיון בתחום. זה לא סוד שקיים היום מחסור בשרברבים טובים והשוק היום זקוק לאינסטלטור טוב בירושלים כי אין יום שלא מתפוצץ איזה צינור באיזה בית או לחילופין בית חדש שעולה על הקרקע צריך שמישהו יתכנן את רשת המים הביתית שלו, כך שלהיות היום אינסטלטור זה לבחור בחופש ובחירות מקצועיים שלא כל אחד זוכה לה כיום באף מקצוע וזה כשלעצמו שווה התמקצעות בתחום.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל