וואטספ סטיקי
the blog

האם צריך פוליש לבית לאחר שיפוץ?

שיפוצים מותירים לא מעט לכלוך ואבק, שברי גבס וצבע ושאריות נוספות המהוות זכרון לתהליך שהבית עבר. פוליש הינו ניקיון מקצועי המעניק לבית את הברק והיופי בו הייתם רוצים לראות אותו. הפוליש הינו למעשה רצף פעולות של ניקוי באמצעות הברשת המשטח והברקתו. כיום ישנם סוגי פוליש שונים המתאימים למטרות ניקוי ייחודיות. שלושת סוגי הפוליש הקיימים כיום הינם: פוליש ארקילי, פוליש ווקס ופוליש קריסטלי.

מהו ניקיון פוליש?

ניקיון הפוליש מתבצע באמצעות החדרת חומר מבריק אל הרצפה ושפשופה באופן כזה המגביר את הברק הטבעי של המשטח. ניקיון הפוליש הינו הפתרון הטוב ביותר למקומות מאובקים ומשטחים שכבר אבד עליהם הכלח.

יתרונות ניקיון הפוליש

יתרונותיו של ניקיון הפוליש הם רבים: הפוליש מעניק לרצפה עמידות גבוהה יותר בפני לכלוך קשה תודות לחומר הקריסטלי המוחדר לחריצים. כמו כן, הופך הפוליש את הרצפה למשטח קל ונוח לניקוי שהכתמים מוסרים ממנו בתוך זמן קצר.  הפוליש הופך את הרצפה למבריקה ביותר אך לא חלקה. בביצוע ניקיון פוליש לבית הופכים אותו לבעל מראה מהודר ומעניקים לו חוזק משמעותי יותר.

פוליש לאחר שיפוץ

ניקיון לאחר שיפוץ הינו שלב הכרחי ואילו הפוליש הופך את הניקיון ליעיל ומקצועי הרבה יותר. תודות לפוליש נעלמים הכתמים והלכלוכים הקשים מהרצפה, ובכך הם הופכים אותה לאחידה ובעלת מרקם חלק. לכלוכים אלו לא יוסרו באמצעות חומרי ניקיון רגילים ולכן מחייבים שימוש בחומרי ניקיון מיוחדים. יתרון נוסף של ניקיון פוליש לאחר שיפוץ הוא היעלמותן של השריטות והפגיעות שעברה הרצפה בזמן השיפוץ עצמו. אין ספק כי הפוליש מעניק לרצפה ברק ומראה חדש ההופך את הבית כולו לבעל מראה ייצוגי.

לאחר השיפוץ, מתבצע ניקוי יסודי של המשטח באזור המשופץ באמצעות חומרים מיוחדים. לאחר מכן משולבות מכונות תעשייתיות המטשטשות את השריטות שנוצרו במהלך השיפוצים. לאחר מכן מוחדר חומר קריסטלי לתוך חריצי הריצוף, חומר זה מעניק לרצפה ברק ועמידות גבוהה ביותר. החומר הקריסטלי מותז על גבי המשטח כולו והופך אותו לאחיד מבחינת המרקם והצבע שלו. החומר הקריסטלי הוא גם זה המעניק למשטח את הברק והיופי הסופי, אשר בזכותו הפוליש ידוע בשמו.

לפיכך, מסתמא כי יש צורך מהותי בניקיון פוליש לאחר שיפוצים ואף ביתר שאת. זאת על מנת להבטיח כי השיפוצים לא יותירו חותמם ולא ישאירו סימנים בעייתיים על גבי משטח הריצוף. תודות לניקיון הפוליש, הרצפה נראית חלקה, אחידה ומבריקה!

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל