וואטספ סטיקי
the blog

אריזת דירה לפני שיפוץ

שיפוץ הינו בין התהליכים היותר מורכבים שמבוצעים בחיינו. עצם ההחלטה על שיפוץ הינה החלטה אמיצה ולפיכך יש להיערך אליה כראוי. היערכות לא נכונה לקראת שיפוץ הדירה יכולה לגרום לכאב ראש של ממש ואף יותר מכך – לכישלון של תהליך השיפוצים. על מנת להבטיח את הצלחת תהליך השיפוצים חשוב להגדיר את מטרות השיפוץ, להגדיר את התקציב הקיים לצורך ביצוע השיפוץ, להחליט על סדרי עדיפויות ולוותר על מטרות הסותרות זו את זו.

שלב אחרון לפני תחילת השיפוץ הינו אריזה של הדירה. אריזת הדירה היא השלב המבטיח כי כל החפצים כולם יישמרו ולא ייהרסו בתהליך השיפוצים וכמו כן כי דברים לא ילכו לאיבוד. לא מעט תהליכי שיפוץ גרמו לאובדן של חפצי ערך ואלמנטים אחרים שאין להם תחליף. סדר והארגון אריזת דירה בטרם שיפוצים חשובים גם למטרה נוספת: התנהלות בזמן השיפוצים. ככל שנרצה, תמיד יהיו אלמנטים וחפצים להם נזדקק גם במהלך השיפוץ. על מנת שאלו יהיו זמינים יש לארוז אותם בצורה מסודרת ומאורגנת.

אריזת דירה אפשרית באחד משני אפיקים: באמצעות עזרה מקצועית או לבד. אריזת דירה מצריכה יכולת מיון והשקעה של זמן מספק על מנת לשמור על החפצים כולם במצב טוב. החלוקה של החפצים אותם יש לארוז וכן האריזה המתאימה לכל קטגוריה מבטיחות שמירה על הבית ועל תכולתו גם בזמם שיפוצים. ישנן כמה קטגוריות מרכזיות אותן חשוב לארוז בנפרד ובאופן ייחודי:

מוצרי חשמל

מוצרי חשמל מסוימים עולים לא מעט ולכן חשוב לשמור עליהם מפני פגיעות. מאחר ורוב מוצרי החשמל כבדים למדי, ישנה סבירות קטנה יחסית שהם יפלו. הסבירות היותר גדולה היא כי מוצרי החשמל ייחשפו למים או לתנאי לחות. בשל כך יש לאטום מוצרי חשמל באמצעות ניילון נצמד או ניילון של אריזה.

רהיטים

רהיטים הינם אלמנטים בעלי ערך כספי גבוה וברוב המקרים גם ערך רגשי. רהיטים שונים דוגמת כסאות או שולחנות בירושה חשופים לפגיעות ומכות שונות בהיעדרכם או בזמן השיפוצים ולכן  ישנה חשיבות גבוהה ביותר לאופן האריזה של הרהיטים. רצוי לעטוף אותם בניילון מתאים או בניילון פצפצים ולמנוע חדירה של מים או מכות מחפצים אחרים.

בגדים

על הבגדים היקרים לנו ניתן להגן באמצעות אריזתם בארגזי קרטון או באריזות פלסטיק מתאימות למניעת חדירת מים, אבק, לכלוך וחומרי בנייה אחרים העלולים להרוס את הבגדים באופן טוטאלי.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל