וואטספ סטיקי
the blog

תכנון פיננסי לשיפוץ דירה

אם אתם מתכננים פרויקט Makeover  במטרה להמשיך לגור בה או כדי להשביח את הנכס, כדאי להשקיע בתהליך סכום רציני. יחד אם זאת אין זה אומר שלא ניתן למצוא פתרונות מוזלים לתהליך. כמו כן, לפני שמזמינים קבלן שיפוצים בתל אביב כדאי להשקיע זמן בתכנון פיננסי. זה ימנע מכם לא מעט בהיות כולל בזבזו זמן ותקציב שלא לצורך. להלן כמה טיפים בנושא תכנון פיננסי לשיפוץ דירה.

גיבוש תקציב

קודם כל חשוב לבצע את התהליך הזה מכיוון שהוא הבסיס לשלבים הבאים. כך יהיה באפשרותכם לדעת האם להזמין שירות הכולל עיצוב פנים או להשתמש בקטלוג. כך תדעו באילו חומרי גלם ניתן לעשות שימוש, מה אפשרי ומה בלתי אפשרי במסגרת התקציב. חשוב לפזר את התקציב באופן שווה במסגרת תהליך שיפוץ דירה על מנת שלא ייווצר מצב של חוסר אחידות. כלומר חדר אחד מעוצב  בקפידה והשני יחסית מוזנח.

השוואת מחירים

חשוב מאוד לבצע השוואת מחירים ואין זה משנה אם אתם מזמינים קבלן שיפוצים בתל אביב או מספר בעלי מקצוע שכל אחד מבצע את החלק שלו. בכל מקרה מומלץ לרכז את העבודה תחת אחריותו של בעל מקצוע אחד. אם אתם בוחרים בשיטה זו, חשוב בכל מקרה לוודא שאתם משלמים מחיר הוגן ביחס לשירות אותו אתם מקבלים.

שקיפות בתמחור

יש לבקש קובץ מפורט המציג מחירים לא רק של העבודה אלא גם של חומרי הגלם. כך תוכלו להיות בטוחים שלא מנפחים לכם את עלות השיפוץ. חשוב לדעת מהן בדיוק ההוצאות הדרושות לשיפות ולשכלל אותן בתקציב כמו למשל לינה מחוץ לבית ועוד.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל