וואטספ סטיקי
the blog

הגיע הזמן לשפץ

לפעמים, אנשים שמים לב מאוחר מידי שכדאי להתחיל בשיפוץ הדירה. לפעמים, המתנה לשיפוץ עלולה לייקר את התהליך מכיוון שבינתיים מצב הבית הולך ומחמיר. כמו כן, דחיית השיפוץ יכולה להסב נזק רב. להלן כמה סימנים שבגללן כדאי להזמין קבלן שיפוצים בתל אביב.

  1. נזילות - הם הבית סובל מנזילות רבות, סביר להניח שיש לכם בעיה גדולה בצנרת. החלפת הצנרת תדרוש את שבירת הרצפה. תוך כדי התהליך יהיה צורך להחליף את האריחים השבורים בחדשים. מה שיצור מראה לא יפה לרצפה ולכן הישן לא ישתלב טוב עם החדש. לכן כדאי לכל הפחות להחליף את הריצוף עם לא לבצע שיפוץ מטבח או דירה.

 

  1. התקלפות צבע – הצבע מהקירות מתקלף בחדר האמבטיה? אולי זה קורה בגלל שאין איוור טוב. זה יכול לגרום גם לעובש על המגבות. גם במקרה הזה אפשר לבצע שיפוץ חדר אמבטיה בלבד, אבל אם כבר, מדוע לא להזמין פרויקט Makeover?

 

  1. מכרת דירה או השכרת - משכירים נכס? קונים נכס ישן במטרה להרוויח עליו במחירה. כדי לעשות זאת על הצד הטוב ביותר רצוי לשפץ אותו. אם מי שבא לבדוק את הדירה יוצא ממנה אחרי כמה דקות או לא חזור אליכם בכלל עם תשובה -  רוב הסיכויים שמצבה אינו מספיק טוב ולכן חשוב מאוד לשפץ את הדירה.

 

להזמנת שיפוצים כללים, או במילים אחרות -  פרויקט מייקאובר  - אתם מוזמנים ליצור קשר או להשאיר פרטים באתר.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל