וואטספ סטיקי
the blog

תכנון ושילוב פרויקטים

בעת ביצוע שיפוץ דירה, במקרים רבים לא תמיד מתבצע תכנון מחושב של כל צרכי הלקוח על מנת למקסם את יעילותו של פרויקט שיפוץ דירה. למשל שילוב גליות ברזל עם עבודות גבס על מנת ליצור מפלס שני בבית או חדש לפני הרחבת המשפחה. כמו כן, במידה ומדובר בפרויקט Makeover אפשר לשלב בצורה יעילה מאוד התקנת מזגן מיני מרכזי כמו גם מערוכת בית חכם. להלן כמה טיפים לייעול התהליך.

התייעצות עם בעלי מקצוע

כאשר ישנו צרוך לעבוד עם כמה בעלי מקצוע במקביל, חשוב מאוד לבדוק עד כמה והאם בכלל הם מסתדרים ביניהם. חשוב לתאם ביניהם את העבודה. במקרים רבים עבודתו של אחת תהיה תלויה בשני או שהאחת צריך להכין לשני את השתית. לפעמים קבלן שיפוצים יכול לטפל בכל נושאי השיפוץ כי יש בצוות שלו את כל בעלי המקצוע הדרושים, ולפעמים יש צורך להזמין למשל אינסטלטור בנפרד. חשוב במיוחד לבצע את התיאום והנפגש ביניהם כשמדובר במומחה מערכות אבטחה כמו גם תיקון מזגנים.

קבלן שיפוצים בתל אביב שהוא גם מנהל עבודה

הדבר החשוב ביותר בהצלחת פרויקט שיפוץ דירה, משרד או בניין שלם הוא מציאת מנהל עבודה שיש לו ידע, ניסיון ואת האכפתיות, להיות מנהל עבודה. הכוונה היא לבעל מקצוע שמבין גם בתחומים אחרים שלא קשורים ישירות לשיפוץ, אבל תלוי במידה מסוימת במה שהוא עושה. איך תגלו שאתם עובדים עם אתם כזה, כבר בפגישה הראשונה תגדלו דברים שלא לקחתם בחשבון, תקבלו ממנו טיפים והוא יהיה סבלני ויקדיש לכם את מלוא תשומת הלב ללא הגבלת זמן.

עוד כמה טיפים

  • רצוי להעדיף שיפוצים שנמשכים בפעם אחת במקום בפרקי זמן. שיפוץ בפרקי זמן יהיה יקר יותר.
  • לייחס חשיבות רבה להמלצות של לקוחות שאתם מופנים אליהם כמו גם לדאוג לאתר לקוחות מרוצים בעצמכם.
  • לעבוד תמיד עם חוזה וחשבוניות.
  • לתאם ציפיות מכל בחירה, ולקחת בחשבון הוצאות בלתי צפיות. לבדוק האם הצעת המחיר כוללת או לא כוללת מע"מ.
  • לבנות לו"ז עבודה מסודר. לא לשלם את כל הסכום מראש. עדיך לשלם משבוע לשבוע לאחר גמר העבודה ולא מראש.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל