וואטספ סטיקי
the blog

עיצובים בגבס

מעוניינים לבצע פרויקט Makeover ייחודי וכזה שיעלה את ערך הבית שלכם? מעולם לא שיפצתם את הדירה שלכם ואתם רוצים משהו מיוחד. רצוי להזמין קבלן שיפוצים שיש בצוות שלו מומחה עיצובים בגבס. ניתן להגיע לביצועים מאוד יפים וייחודיים. יחד עם זאת חשוב לעבוד עם מעצבת פנים או אדריכל פנים. בצוות של מייקאובר יש כל מומחה אפשרי שרק אפשר לעלות על הדעת. אנו פועלים בשיטת המפתח, או במילים אחרות: אתם לא צריכים לדאוג לכלום -  אנו מטפלים בכל דבר שרק תרצו מבחינת הפרויקט.

אסתטיקה עיצובית

עבודות גבס הופכות להיות למאוד חיוניות כאשר רוצים לשמור על סדר ואסטטיקה. לכם אנשים רבים בוחרים להטמיע דברים שונים דרכם. למשל: אם אתם לא אהבים שרואים את המסילה של הוילון והברזל, אפשר להתקין מולו נישת כבס שתסתיר זאת. האם זה יהיה שימושה היחיד? לא אפשר לשקע בפנים גופי תאורה (ספוטים) שיאירו על הוילון. וכן עיצובים בגבס  הופכים ליעילים מאוד.

עיצוב קירות

נמאס לכם לראות קיר לבן שטוח ומשעמם בסלון? רוצים לעצב את הדירה בצורה אחרת. ישנו מגוון פתרונות לכן. למשל יצירת נישה לטלוויזיה שתראה כאילו היא מותקנת בתוך הקיר. יש לעשות זאת בזהירות ויעילות כדי שיהיה אפשר לגשת לכבלים מאחוריה. כמו כן אפשר לתת לקיר אפשט נוסף. להתקין רצועות בריקים, כ 3-4 ובין הרצועות להניח לוחות כבס, כך תיווצר אשלייה שכאילו רצועות הבריקים הם עמודים.

איך בוחרים רעיון?

כאמור, אנו מגיעים עם כל המומחים בכל הנושאים הקשורים לפרויקט. ניתן לשב אם המעצב שלנו ולבחור עיצוב מהקטלוג, ניתן להתייעץ איתו על רעיון שיש לכם בראש או שניתן לתת לו לבחור ולהתאים את העיצוב הטוב ביותר לדירה שלכם. עיצובים בגבס מפתיעים בכל פעם מחדש בעלי דירות מכמה סיבות. העבודה היא מהירה יחסית, האפקט מדהים ומשנה את פני הדריה ללא הכר וגם המחיר הוא נוח מאוד.

 

להזמנת השירות ניתן ליצור קשר בכל עת או להשאיר פנייה באתר. אנו נשמח לסייע ולעזור לכם בכל שלב בתהליך. אתם מוזמנים לבדוק את שאר השירותים שלנו.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל