וואטספ סטיקי
the blog

טיפים לשיפוץ דירה קוסמטי

 

 

לא לכל אחד ישנו תמיד כסף לפרויקט מייקאובר, שיפוץ חדר אמבטיה או מטבח. אבל אין זה אומר שצריך להמשיך לגור בדריה שהצבע מתקלף בה מהקירות או שהתחושה בה היא לא ממש נוחה. למעשה גם אם אתם רוצים להשכיר את הדירה, לכל הפחות. מומלץ לבצע שיפוצים קוסמטיים כדי לעלות את הסיכוי להשגת שוכרים בהקדם. להלן כמה דברים שכדאי לדעת לפני שמזמינים קבלן שיפוצים למטרה זו.

 

  1. צבע - גם אם הצבע לא מתקלף או שעל פניו הכל נראה בסדר, רצוי אחת לכמה שנים לצבוע את הדירה מחדש. דברים שאתם רגילים אליהם יכולים להיות בולטים מאוד לצד השני. כמו כן, לא תאמינו עד כמה פתאום הכל נראה כמו חדש לאחר שצובאים את הדירה אפילו שאין כתמים או נזקים ברורים. זה הזמן להתחדש בגוון אחר. זה ייתן לכם תחושה אחרת לגמרי בדירה.

 

  1. קרניזים - הדרך הטובה ביותר לשפר את מראה הדירה ואפילו לגרום לה להיראות יוקרתית היא ע"י שימוש בקרניזים. הם יכולים ליצור אשלייה במקרים מסויימים של דירה גדולה יותר. כדאי להתייעץ עם מומחה בנושא לפני שמגיעים להחלטה הסופית.

 

  1. עבודות גבס - עיצובים בגבס נחשבים לעבודה זולה ומהירה יחסית ולכן אפשר להשתמש בשירות זה לצרכים כמו התקנת טלוויזיה או יצירת אפקטים שמייפים את הדירה. כדאי לבדוק את כל האפשרויות העומדות בפניכם לפני שאתם מזמינים שירות זה וכמובן להשוות מחירים על מנת להישאר מבחינת המחיר בגבולות הסביר.

 

  1. הזמנת קבלן – לא כל קבלן זמין לקבלת פרויקט מזוג זה ולכן כדאי לברר זאת מראש. במקרה והקבלן לא זמין, כדאי לחפש שיפוצניק אך בשום פנים ואופן לא להתפשר על חובן. מה ההבדל בין קבלן שיפוצים לבין שיפוצניק. כמו ההבדל בין פרילנסר ולבין חברה.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל