וואטספ סטיקי
the blog

שיפוץ כללי בתל אביב

שיפוץ כללי בתל אביב

חברת מייקאובר פועל במרכז הארץ ומבצעת פרויקטים רבים כולל שיפוץ כללי בתל אביב הידוע גם כפרויקט Makeover. לפעמים אנחנו מבצעים גם שיפוצים בחו"ל במדינות כמו רומניה למשל. השירות הוא ברמת המפתח. אנחנו מטפלים בכל מה שצריך כולל עבודות גבס, עבודות ברזל ושיפוץ מקצועי של המטבח וחדר האמבטיה. בצוות שלנו עובדים בעלי מקצוע מקצועיים ומנוסים. להזמנת קבלן שיפוצים בתל אביב, ניתן להשאיר פרטים באתר או ליצור קשר טלפוני.

מה חשוב לדעת לפני שעושים שיפוץ כללי?

חושבים על לפרק קיר מסוים? רגע לפני שאתם מתכילים לתכנן סביב נושא זה את כל השיפוץ, כדאי לדעת שלא כל קיר אפשר לפרק ולכן  מומחה המגיע מטעם הקבלן יבדוק ויאשר פירוק. הרי ישנם קירות תמיכה בבית שעלולים למותת אותו. לכן חשוב קודם כל להזמין שיפוצניק שיבדוק את הבית ויאמר לכם מה אפשר ומה בלתי אפשרי לעשות.

שיפוץ כללי בתל אביב בפעם אחת

נכון, מייקאובר הוא פרויקט לא זול שדורש השקעה כספית, אבל אם תחלקו אותו לכמה פרקי זמן, בסופו של דבר תאלצו לשלם יותר מאשר לבצע אותו בפעם אחת. מדוע? ההוצאות יהיו גדולות יותר, כי במקום לנייד פעם אחת למקום את המכולה לפינוי פסולת בניין, יהיה צורך לנייד אותה כמה פעמים. פרט לכך, ישנם דברים התלויים האחת בשני במסדרת השיפוץ ולכם כדאי לבצע אותם באותו פרק זמן.

טיפים

 

  1. המפתח להצלחה הוא בחירת קבלן אמין מקצועי ומומלץ. אל תשכחו לעיין בהמלצות.
  2. אל תשלמו את מלוא הסכום בהתחלה. ניתן לשלם מקדמה, ולאחר מכן לאחר ביצוע כל שלב. הכל תלוי בהסכם עם הקבלן.
  3. אל תוותרו בשום פנים ואופן על חוזה עבודה מסודר.

 

להזמנת שיפוץ כללי בתל אביב -  צרו קשר בכל עת ואנו נשמח לעשות זאת בעבורכם.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל