וואטספ סטיקי
the blog

הזמנה יעילה של שיפוץ כללי

מי לא חולם על ביצוע שיפוץ  כללי הידוע גם כ Makeover לבית שלו? אנשים חוסכים לשם כך כסף או לוקחים הלוואות. אבל לא כדאי למהר לבזבז את הכסף מבלי שבדקתם כיצד אפשר לחסוך ולייעל את השיפוץ. לא כולם מכירים את הדרכים לחסכון ולכן לפני שאתם מזמינים קבלן שיפוצים בתל אביב לביצוע מייקאובר -  להלן כמה טיפים להזמנה יעילה של מומחה שיפוצים.

  1. מפגש ייעוץ חינם - כדי להחליט מה לעשות בבית והאם לבחור באותו קבלן או לא, יש צורך בקביעת פגישה בנכס שלכם. חלק מהקבלים יבקשו  סכום שנע בים 100-300 ₪ לפגישת הייעוץ. אנו נשמח להגיע לפגישה ללא עלות ולתת לכם את הייעוץ הדרוש.

 

  1. שיפוץ כללי בחורף - בעונה זו הביקוש יורד ועם הביקוש יורדים גם המחירים. מצד שני, התהליך יהיה איטי יותר בגלל מזג האוויר. ובכל זאת ניתן לחסוך לא מעט כסף על שיפוץ בחורף. אתם גדלו שהצעות המחיר יהיו נוחות יותר.

 

  1. לשפץ בפעם אחת - נכון, לא תמיד קל לגייס סכום כסף למטרת שיפוץ כללי ולשלם הכל לאחר השיפוץ, אבל אם תעשו הכל בהדרגה, תגלו שהעלות הכוללת הייתה יותר יקרה. קל הרבה יותר להשיג הנחות ומבצעים על מייקאובר, מאשר על שיפוץ מדורג. למשל מידי פעם אפשר לקבל שירות עיצוב פנים בחינם.

 

  1. חסכון - בעוד שיש קבלנים שלא אכפת להם ממחירי חומרי הגלם או ממה שהלקוח רוצה, לאחרים חשוב מאוד להציע מחיר נוח על ידי קניית חומרים איכותיים במחירים נוחים. לכן כדאי לעבוד עם קבלנים כאלה. כמו כן, קבלן שאכפת לו מהלקוח שלו ידאג לתת לו ייעוץ שיתאים תקציבים כך שהכסף לא יפוזר בצורה לא משתלמת על חדר מסוים למשל.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל