וואטספ סטיקי
the blog

מה כדאי לכלול בעבודות שיפוץ כללי

הזמנת קבלן שיפוצים בתל אביב במטרה לבצע Makeover, יכולה להיות הרבה יותר פשוט ממה שאתם חושבים אם תשקיעו מאמץ בלבחור לא רק מומחה שיפוצים, אלא מנהל עבודה. רבים מהמזמינים  בוחרים אחד לצורך שיפוץ חדר אמבטיה או שיפוץ מטבח ומגלים שעל הדרך כדאי להם לעשות מייקאובר לכל הדירה כי זה פשוט משתלם. פרויקט זה יכלול לכלול דברים דברים. בסופו של דבר הכל תלוי בנכס שלכם, התקציב והמטרה הסופית. להלן חלק מהשירותים הכלולים במסגרת פרויקטים גדולים.

עיצובים בגבס

עבודות גבס מהוות חלק בלתי נפרד מהצעות של מעצבת פנים בפרויקטים שונים או של חברות שיפוץ כללי. בעזרת חומר זה אפשר להגיע לעיצובים היפים ביותר והאלגנטיים ביותר ובמחיר ממש נוח. אפשר לבצע שיקוע של דברים שונים כמו פלזמה, גופי תאורה ואפילו מערכות שמע. כך תוכלו להימנע מלהצמיד כבלים לאוכל קירות.

עבודות תשתית

כאשר עושים שיפוצים כללים, כדאי שלא לזלזל בעבודות תשתית. החלפת צנרת ובדיקת נזילות היא תהליך שיכול להרוס פרויקט שיפוץ דירה ע"י פיצוץ צנרת. אומנם לא את כולו אבל חלק ממנו. כך שבסוף יהיה עליכם להזמין אינסטלטור או קבלן לעוד עבודה וזה כמובן, יגדיל את ההוצאות שלכם על הפרויקט. עבודות תשתית נוספות הן איטום קירות וגגות וכל מה שצריך לעשות בגינה.

שיפוץ חדר אמבטיה ומטבח

אם להודות על האמת, אז בדובר במיני פרויקטים מורכבים בתוך הפרויקט הגדול של שיפוץ הדירה. מה הדבר הכי חשוב במקרה הזה לפני שמתחילים לעצב ולפני שבוחרים את הכלים והריהוט? גיבוש תקציב פרופורציונאלי. בשביל זה כדאי לבדוק כמה שיותר הצעות מחיר ולבדוק איך אפשר להוזיל את העלות. אז איך אפשר? ע"י רכישת חומרי גלים במחירים טובים. קבלנים ומעצבים יכולים לקבל מחירים כאלה ולכם כדאי לערב אותם לעומק בפרויקט.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל