וואטספ סטיקי
the blog

עיצובים מעניינים בגבס בזמן שיפוצים

אם החלטתם לשדרג את הבית ולשנות את העיצוב וחלוקת החללים בו, זה לא בהכרח אומר שאתם עומדים בפני הוצאה מטורפת ובלתי אפשרית. עיצוב בגבס הפכו למבוקשים מאוד בעולם עיצוב הבית בישראל בשנים האחרונות הודות לכמה סיבות.
עיצובים בגבס הם פשוטים, מהירים ונקיים בהרבה מעיצובים בבטון או במלט, המצריכים זמן רב יותר, מורכבים יותר ומותירים לכלוך רב. זמינות החומר והעובדה שכל מה שצריך כדי ליצור עיצובים בגבס הוא לוחות גבס לקונסטרוקציה, הפכו אותו למבוקש במיוחד ומי שנהנה מכך הם הדיירים.

סוגים שונים של עיצובים בגבס

תקרות מעוצבות – עיצובים בגבס בתקרות יכולים לשדרג כל תקרה סטנדרטית או לתקן תקרה פגומה באמצעות שילוב גופי תאורה ומערכות שונות הנעשים באמצעות הנמכת התקרה. באמצעות עיצובים בגבס תוכלו גם ליצור דוגמאות שונות בתקרה בגבהים ובצורות שונות.


נישות מגבס בסלון – עיצובים בגבס כוללים גם בניית נישות בדוגמאות וגדלים שונים בסלון או בחדרי השינה. הנישות מיועדות לאחסון ספרים, אביזרים שונים, טלוויזיה ומערכות קולנוע ביתי או קונסולות משחקים וכן לתחום חלק מהחלל הגדול לכדי חלל קטן יותר, היכול לשמש אותנו כפינת עבודה או כארון בפני עצמו.


בניית מחיצות הפרדה בבית – אם חדר השינה או הסלון שלכם הוא גדול ואתם מעוניינים להשתמש בו כחלל רב תכליתי, ניתן לעצב בו מחיצת גבס שתיצור הפרדה בחלל הגדול ותחלק אותו לכמה נישות שונות. עיצובים בגבס יכולים ליצור מחיצות רב תכליתיות המשמשות יותר מחדר אחד. למשל – אם הסלון שלכם נמצא בחלל אחד עם המטבח, תוכלו ליצור בו מחיצת גבס אשר מצידו האחד תוכלו לאחסן את הטלוויזיה ומצידו השני ליצור מדפים במחיצה ולאחסן בהם את כלי הבישול.
בחברת MAKEOVER תוכלו למצוא מגוון עיצובים בגבס לפי צרכיכם ולפי מבנה הבית ושגרת החיים שלכם. אנחנו נשמח להעמיד לרשותכם צוות מקצועי הכולל מעצב פנים, קבלן שיפוצים וספקים אשר יסייעו לכם להפוך את הבית שלכם למעוצב ויעיל.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל