וואטספ סטיקי
the blog

עיצוב דירת רווקים

המושג "דירת רווקים" גורמת לרוב האנשים לחשוב על דירה בה אפשר למצוא בעיקר קרטונים ריקים של פיצה, בקבוקי בירה מפוזרים על השיש ובעיקר בלאגן ובגדים זרוקים בכל מקום. בעוד שרוב הדירות בהן מתגוררים רווקים אכן עונות לקריטריון הזה, דירת רווקים לכשעצמה הפכה לאחד האתגרים הגדולים של עולם העיצוב הישראלי מכמה סיבות.
צעירים רבים עובדים כיום בתעשיית ההייטק ונהנים מאיכות חיים גבוהה, הודות למשכורות הגבוהות (בלי עין הרע), שמאפשרות להם לחיות בסגנון הרצוי להם, בלי שותפים ובאזורים מרכזיים בעיר. עם זאת, המחירים של דירות היחיד כיום הולכים ועולים בקצב מסחרר וגם מי שמרוויח משכורת מכובדת מעדיף לחסוך בשכירות ולהתגורר בדירות קטנות יותר, אך להשקיע בעיצוב שלה ולהפוך אותה לגן עדן פרטי.

כיצד ניתן לעצב דירת הרווקים בצורה יעילה ולמקסם את הפוטנציאל שלה, כך שתעניק תחושת מרחב?

אחד האלמנטים הבולטים ביותר בעולם העיצוב הישראלי הוא עבודות גבס, הודות לאיכות החומר, מחירן הנמוך של העבודות, זריזותן ויעילותן - הן לא גורמות לבלאגן גדול כמו במקרה של בניית קיר ותוך כמה ימים בלבד אפשר ליהנות מבית מעוצב ונוח במיוחד.
בדירות רווקים ניתן לבצע כמה עבודות גבס כדי ליצור מרחב יעיל ורב תכליתי בעל מראה מודרני:

     • בניית נישות -  נישות ספריה בקירות, נישות לטלוויזיה על הקיר בסלון, נישות מיוחדות לגופי תאורה ועוד. את כולן ניתן ליישם בבית באמצעות עבודות גבס זריזות וזולות, שיחסכו לכם מקום אחסון וישדרגו את מראה הבית.
    • מחיצות הפרדה - אם יש לכם חדר גדול במיוחד בבית, או שאתם מעוניינים לבצע הפרדה בחלל מסוים כדי להפוך אותו לרב תכליתי, עבודות בגבס הן הפתון המושלם. בדירות רווקים רבות מחיצות גבס משמשות ליצירת הפרדה בחלל הדירה והפיכת החללים השונים לפינות עבודה, פינות אוכל, פינת פלייסטיישן וכו'. כך חלל הדירה מנוצל בצורה היעילה ביותר ויוצר תחושה של מרחב גדול יותר.
אם אתם גרים בדירת יחיד ומעוניינים להפוך אותה לגן העדן הפרטי שלכם, צוות המעצבים שלנו במייקאובר ישמח להעמיד לרשותכם את פתרונות העיצוב היפים והיעילים ביותר כיום. הצוות שלנו מכיל את קבלני השיפוצים המקצוענים והאמינים ביותר, שידאגו שעיצוב ושיפוץ הדירה ייעשה בצורה המהירה,המשתלמת והיפה ביותר.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל