וואטספ סטיקי
the blog

שילוב זכוכית בעיצוב הבית

זכוכית נחשבת לאחד החומרים האהובים ביותר בעיצוב הבית, היא משדרת מראה יוקרתי וכאשר היא עוברת חיסום אשר הופך אותה לחזקה ועמידה בפני טמפרטורות גבוהות, כך שניתן להשתמש בה באזורים שונים בבית - מקלחת, מטבח, סלון וכו'. בנוסף היא משמשת כחומר מבודד מצוין ולכן היא יכולה לשמש כמחיצה בחללים שונים בבית וליצור הפרדה ביניהם, תוך שמירה על שקיפות אך עדיין לבודד רעש, ריחות, לשמור על מיזוג האוויר ועוד.
בתים רבים בתל אביב שדייריהם עורכים שיפוץ או עיצוב מחדש, מבקשים להשתמש בזכוכית כאלמנט עיקרי בתהליך השיפוץ. קבלן שיפוצים בתל אביב העובד עם זכוכית ידע להתאים ללקוחותיו את התוספות והשינויים הרצויים להם בהתאם לחזון שלהם, ויהפוך את מראה ביתם למהודר ויוקרתי בהרבה.
מתגוררים בתל אביב או באזור המרכז ומתעניינים בסוגי אפשרויות שילוב זכוכית בעיצוב הבית?


  •   חיפוי קירות - תוכלו להשתמש בקירות זכוכית שקופים או אטומים לחדרים שונים בבית במקום חיפויים באריחים המסורתיים. חיפוי קיר בזכוכית יעיל בעיקר באזור המטבח והמקלחת מכיוון שהזכוכית חסינה בפני רטיבות ולכלוכים שונים וקל לנקות אותה. בנוסף, הודות לתהליך החיסום היא עמידה בפני טמפרטורות גבוהות והודות לטיפול שהיא עוברת בזמן הכנתה היא גם עמידה מאוד. קבלן שיפוצים בתל אביב יסיע לכם להשיג את החיפויים החזקים והאיכותיים ביותר

  •   דלתות זכוכית - מעבר למראן היפה, דלתות זכוכית משתלבות מצוין עם תאורת הבית ומעבירות בנוסף את התאורה הטבעית של אור השמש מבחוץ. בנוסף, עקב אטימותה וחוזקה של הזכוכית, היא יכולה לשמש כדלת מבודדת יעילה. הודות למגוון הצבעים והדוגמאות של דלתות ולוחות זכוכית ניתן לעצב דלת ייחודית שתתאים לאופי הבית. קבלן שיפוצים בתל אביב יוכל לסייע לכם לבחור את הדלת המתאימה ביותר עבורכם ולקבל את הצעות המחיר הטובות ביותר.


אם אתם מתגוררים בתל אביב או אזור המרכז ועומדים בפני שיפוץ הבית, הסתייעו בשירותיו של קבלן שיפוצים בתל אביב אשר יוכל להגשים את החזון העיצובי שלכם ולהתאים עבורכם את העיצוב בזכוכית האסתטי והמשתלם ביותר. בחברת מייקאובר נשמח להעמיד לרשותכם את בעלי המקצוע המנוסים והאמינים ביותר כדי שתוכלו ליהנות מבית מעוצב ומשודרג בעלויות משתלמות ובאיכות מקסימלית.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל