וואטספ סטיקי
the blog

רעיונות לעיצוב

אחד הדברים האהובים ביותר על צופים ברחבי העולם הן תכנית ריאליטי המתמחות ב-makeover. בין אם מדובר בשינוי סגנון לבוש, שדרוג העסק או הבית הפרטי, השינוי שמתחולל אשר מדגיש את המצב ההתחלתי הגרוע, יוצר תחושת קתרזיס ומעורר את האמביציה לחולל שינוי בחיים האישיים של הצופים.

מה שהופך תכניות makeover למוצלחות הוא צוות מומחים אשר יודעים להגשים את החזון של השינוי ולהפוך אותו לחיובי עד כמה שניתן. אם אתם עומדים לפני שיפוץ או עיצוב הבית, אתם יודעים כמה קשה ומבלבל יכול התהליך להיות. לכן חשוב להשתמש בשירותו של צוות מומחים מקצועי ואמין שיוכל להגשים את השינוי שאתם רוצים לערוך בביתכם. MAKEOVER יוכלו לספק עבורכם את בעלי המקצוע הטובים ביותר לתהליך.

תהליך העיצוב מתחיל בחזון - לכאן נכנס מעצב הפנים אשר יסייע לכם עם שלל רעיונות לעיצוב בהתאם לתנאי הבית, גודלו, מספר הדיירים בו, שגרת היומיום שאתם מנהלים והתנאים החיצוניים מסביבו שיוכלו להשתלב בו בצורה הטובה ביותר. אצלנו תוכלו למצוא אינספור רעיונות לעיצוב הבית באמצעות בדים, אפשרויות בניה זולות ומהירות שיהפכו את הבית שלכם לרב תכליתי, ריצוף מחדש, עבודות ברזל, שיפוץ המטבח ועוד.

ל-MAKEOVER קטלוגים ואנשי מקצוע מהם תוכלו לשאוב השראה לעיצוב מחדש של הבית אשר יתאימו לשאיפותיכם מהבית. בין אם אתם מעוניינים לעצב חדר אחד בלבד או לערוך שיפוץ מקיף שישנה את מראהו של הבית מן הקצה אל הקצה. לכך אנו מעמידים עבורכם קבלני שיפוצים ובעלי מקצוע שיוכלו לספק לכם את הצעות המחיר המשתלמות ביותר ואת החומרים האיכותיים ביותר כדי שהעיצוב או השיפוץ מחדש יחזיקו מעמד לשנים רבות.

מעוניינים לעשות MAKEOVER לבית הפרטי שלכם? פנו אלינו עוד היום לקבלת ייעוץ והצעת מחיר.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל