וואטספ סטיקי
the blog

עשה ואל תעשה בעבודות שיפוץ

שיפוץ הבית או עיצובו מחדש יכול להקשות על כל אחד – העבודות בבית מלכלכות אותו, אתם חיים ברעש משעות הבוקר ועד שעות הערב המוקדמות, השכנים סובלים יחד אתכם וכל מה שאתם רוצים הוא לסיים את התהליך בלי חור יותר מדי גדול בכיס, בתקציב ובלוח הזמנים שקבעתם.

איך אפשר למנוע כמה שיותר כאבי ראש בתהליך המייקאובר שאתם עושים לבית שלכם?

עשה:

· פגישת ייעוץ: אל תחסכו בפגישות ייעוץ עם בעלי מקצוע. שבו עמם, הסבירו להם את החזון העיצובי שלכם, מה אתם רוצים להשיג מהדירה ומה התקציב שלכם. · בדיקות מקדימות ואישורים: חברות שיפוצים המתמחות במייקאובר לדירות ובתים פרטיים מחזיקות סוללת בעלי מקצוע מיומנים ומקצוענים כגון מעצבי פנים, אדריכלים, קבלני שיפוצים, אינסטלאטורים ועוד אשר יוכלו לסייע לכם לבדוק מה ניתן לשנות בבית ובאילו תנאים. בעלי מקצוע יוכלו גם לסייע לכם להשיג את האישורים המתאימים מהעירייה במידת הצורך. · דבקו בתקציב שלכם, אבל... : לאחר שסגרתם את הצעת המחיר שלכם, דאגו לשים בצד עוד סכום קטן אשר יכסה עלויות נוספות במידת הצורך. לעיתים אנחנו מושפעים מתנאים חיצוניים ולא צפויים המעכבים או פוגעים בתהליך השיפוץ.

אל תעשה:

· אל תתפשרו על האיכות – המשפט "על זול משלמים ביוקר" קורם עוד וגידים במיוחד כאשר מדובר בתהליך שיפוץ הבית. חיסכון בחומרי גלם או התפשרות על אנשי מקצוע עלולות להוביל לנזקים בלתי הפיכים ועלויות גבוהות בהרבה מהסכום הראשוני עליו סוכם. · אל תתביישו להגיד לא: אתם מרגישים שאתם לא מתחברים למעצב הפנים או לקבלן האחראיים על השיפוץ אצלכם, אל תחששו לעמוד על דעתכם ולהביע אותה. הרבה אנשים ש"זרמו" עם החזון של מעצב הפנים מצאו עצמם חיים בבית שכל קשר בינו לבין בית חלומותיהם הוא מקרי בהחלט. · אל תחפפו – אם אתם עומדים בפני שיפוץ דירה, יתכן ותצטרכו להשיג מהעירייה אישורים לבנייה או להרחבת הבית. הבירוקרטיה הזאת מאיימת אך זה לא אומר שאפשר לדלג עליה בדרך לשיפוץ הבית – זה לא חוקי ועלול לעלות לכם הרבה יותר במידה ויקנסו אתכם או שיעצרו את תהליך השיפוץ. בעלי מקצוע מנוסים ואמינים יוכלו לסייע לכם להשיג את האישורים הדרושים בזמן קצר בהרבה ולחסוך לכם המון כאב ראש. מייקאובר לבית אינו חייב להיות תהליך מסובך, במיוחד אם אתם עובדים עם חברת MAKEOVER! אנו מעמידים לרשותכם מגוון רחב של בעלי מקצוע בעלי שנות ניסיון רבות שיסייעו לכם להגשים את החזון שלכם בדרך המהירה, הנעימה והמשתלמת ביותר. צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת ייעוץ או קבלת הצעת מחיר.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל